.

.

KENAPA AKU MENYAYANGIMU?

wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..sumpah geli betol dengan tajuk entry ni. rasa macam nak lempang diri sendiri je. setiap bulan kalau korang nak tahu, mesti ada satu hari yang aku rasa over sayang kat dia. ya. itulah persoalannya disini tuan tuan dan puan puan. kenapa aku menyanyangi mu? 

sumpah aku rasa sangat menyayangi mu wahai PP Epal.. akan ku setia pada mu..walaupun datang Aaron Aziz merayu rayu, tidak ku hirau semua itu. kerana aku sangat menyayangi mu. kenapa? kau nak tahu kenapa aku sangat menyayangi mu?

keranaa...

kerna dia..oohhhh kerana dia..kernaa dia..semuanya hanyaaalah kerna dia..(eh lagu yassin kerna dia kan?)

...............kerana hari ni awak gaji. kiteee jadi sayang sangat kat awak.. hikhikhik..awak sayang kita tak? jom kita pergi uptown, pastu tibe tibe kite teringin nak pergi kenny rogers..pastu kan kat sogo kan ada sale la...hikhik..awak sampai hati ke biar kite pergi sowang sowang?

ok pitams. 

 
P/s : aish dah update Tudung Bawal Blossom..comelll gilers..jom usha mengusha.. !



17 Komentar untuk "KENAPA AKU MENYAYANGIMU?"

sayang bermakna tuuu,,

http://misszberceloteh.blogspot.com/

hehehehe...lwk2...bleh ler blnjer kiter skali.....hikhikhik

oooo sayang time gaji jer?... x patut..

itu suda semestinye..hehe

pls follow me dear..
http://www.mimiaquamarine.blogspot.com/

thanks.

hahahahaha.. sayang ada makna rupanya yer.. :)

haha. sayang ada sebab amek kesempatan ni. tapi, sebab sebulan sekali kan kak, tak pe kot. hehehe :D

heee, bukan slalu kan.. sekali sekala.. eh, sebulan sekali.. hihi :)

@Riena Haiqal syg mmg ikhlas..tp time time tu agak lebih sikit la.hahaha

Back To Top