.

.

OPEN HOUSE

Mood : Penat, gembira, puas, meroyan kejap. sebab? sesi makan makan dengan kawan kawan tercapai dan berjalan dengan lancar. alhamdulillah.

Photobucket


Photobucket
ni tetamu first yang datang. she's blogger too..Mira Edora. thanks dear for coming! actually it was pretty sweet that since i start blogging i can make new frend and meeting new people. ikutkan hati nak jumpa semua orang. tu pun kalau sume orang nak jumpa aku la T__T


Photobucket

Photobucket
PP Epal kalau buat muka camtu memang terserlah keepalan dia. but its ok. thanks for coming ye untuk kali kedua. hehe.

Photobucket
she's my bestfrend!

Photobucket
and ni semua my schoolmate..


Photobucket
ni semua kawan kawan PP Epal..


Photobucket
cantik lak selipar jepun biru depan tu..sapa punya ni weh?


Photobucket

Photobucket


Photobucket
 yuols datang last. so aku dah salin baju dah. sory ye. haha. layan kan aje.


thanks for coming!! yuolls semua sangat comel. 
and..i love youols. 
even yuols never love me back..
hehe. bye!

11 Komentar untuk "OPEN HOUSE"

style. :)

tunggu open house majlis makan nasi minyak cik aish lak lepas ni. :)

tak ajak pun aku ye. huk3. hahahahahhaa. tacing ni!

@♥ Dea ♥ hehe...tu la..actely da malam kan..pas mandi trus salin baju..malas da nak pakai bj kurung.. ahaks

kenapa aku baru nmpak entry ni? hahaha. yeee aku pon tak sangka bole kekenal rapat gitu ngan ko. frankly speking serasi gituuu. tu la kebaikan nya 'aku kau'kalo still guna saya awk, aish mira, mmg tak de ah mcm skng. ekkeke

Back To Top