.

.

Tag From Cik Fika

Cik Fika tag Cik Aish. adeh. aku ea? err baiklah. ready?? jom mula!



1 adakah anda rasa anda hot?
ikut cuaca Malaysia. 
2 upload pic kau dari PC sekarang!
 
 3 cerita la psal gambar tu
tengah test tudung baru 

4bila kali terakhir kau makan ayam?
8 minit yang lepas

5 lagu terakhir yang kau dengar?
enjet enjet semut

6 apa yang kau buat selain dari menyelesaikan tag ni?
tengok kucing makan ikan

7 selain dari nama sendiri,anda dipanggil dengan nama apa?
si renek

8 tag lagi lapan orang!

9 siapakah no.1 ?
blogger perempuan ah sapa lagi

10. cakap sesuatu pasal no.5 ?
dia comel. jom ngurat 

11. orang no.3 ada hubungan dengan siapa ?
dengan aku. haha tak ah main2

12. bagaiman pula dengan budak no.4 ?
hensem. jom terjah dia ramai ramai mintak autograf

13. pesanan buat no.6 ?
jom nyanyi lagi Its My life bon jovi?

14. kata kata cinta untuk no.2 ?
awak, i heart u.

15. berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no.1 ?
perempuan
cantik
manis
ayu
tertarik

17. persamaan antara kambing dengan lembu  
ada bini yang sama. kira madu ah dorang ni

18. perasaan bila buat tag nie ?
seram 

19. adakah anda tahu rizman itu sengal ?  
 lama tau dah

20. gay or les ?
or


adoii tertekan jiwa dan raga jawab soklan kat atas ni. susah macam soalan SPM ahhhh! kalau betul semua, aku nak masuk universitot
ok bye!



4 Komentar untuk "Tag From Cik Fika"

tenkiuu cik aisy tag cik gebu.. 6t cik gebu buat bla ad mse ea.. :)

oh mak aik byknyer.......ni mesti nk tgk pic saya kan? alamak xderlah so xyah buatlah iyer <---aci tak mcm tu lariiiii...:p

eh pesal benci saya? eh jgn awk nnti ..esok lusa awk tutt mcm ne? ngehx3.......

waa...illa pown ade lah..hee..^,^
thankz tag cik aish!!^,^
illa pown kne buat jgak ke ne??

Back To Top