.

.

KAU penyebab mata aku rabun!!!

hai bala bala. tengok, mata aku dah rabun. sobs. ini semua angkara kau! kau punca segala galanya. kalau aku tak kenal kau dulu, mesti mata aku sihat walafiat. aku benci kau! kenapa kau hadir dalam hidup aku haa? tak puas ke selama ni kau rampas masa aku. hari hari aku kena menghadap kau. sekarang kau buat mata aku rabun pulak!!


kau punya pasal lah ni Belog Cik Aish!
4 Komentar untuk "KAU penyebab mata aku rabun!!!"

kalau ada butang like dh lama atia like.. hehehehe..

ekeke..
sabar cik aish..
saye pon rabon..

sobs.... uwaa....takpe..dah tempah spek da..old skul beb.ahaha

hahahahahaha nape pulak nie...sama2 la kita pakai spekk..pakai bile perlu jer la :P

Meh sini: Wake Up Deela..Forget about Him!!

Sini jugak: Bakal Isteriku Sudah Tiada Dara!!

Back To Top