.

.

Surat Pemberhentian 13,000 Guru Sandaran Ditarik Balik

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, Rabu mengumumkan berita gembira buat 13,000 Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) yang menerima surat pemberhentian pada tahun lepas bahawa notis itu ditarik balik.


ok tu antara keratan akhbar yang aku baca hari ni, pasal isu GSTT. Dah terjawab semua persoalan? suka tak? tapi jangan mengharap sangat ah. aku advise kan korang semua yang dah berkhidmat sebagai GSTT jangan terlalu berharap k. Semuanya bergantung pada rezeki masing masing. 


ok bye! 
2 Komentar untuk "Surat Pemberhentian 13,000 Guru Sandaran Ditarik Balik"

itulaah..bnd2 camni tak leh berharap sgt..yg pnting kita usaha..baru ade hasilnya..:)

mengharap sgt nt kecewe..
kn.. kn..

Back To Top