Friendship will not last if you not forgive and forget

sekadar mengisi masa lapang hari ini dengan membaca blog dalam bilik berseorangan. sedangkan kawan kawan mungkin berbahagia kini berjumpa pasangan masing masing. mereka ketawa. bahagia. cemburu ke aku? tidak lah..dah tak ada perasaan ke arah itu. aku pernah merasanya dulu. enough. senyum. 


wahai teman yang pernah menjadi sahabat diri ini...........


benar apa yang kau katakan tu. persahabatan takkan kekal lama jika tiada kemaafan dan lupakan kesilapan masing masing. tapi seperti yang aku katakan tadi, aku kini bagai tiada apa apa perasaan sekarang. entahlah. jiwa agak kosong. kelam. suram. blog jadi peneman saban hari. melakar cerita cerita yang boleh buat diri ni tersenyum. walaupun sedikit. 


p/s :  sebenar benarnya aku betul betul penat dengan permainan dunia. sampaikan aku lupa macam mana rupanya kebahagiaan? agak agak hensem tak rupa bahagia?



Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
ezy.fia
AUTHOR
March 27, 2011 at 2:57 PM delete

kebahagiaan tu ade rupe farid kamil ckit..
hehekk..
ala.. xmo la sedih2..

Reply
avatar
Shafiq Zainal
AUTHOR
March 27, 2011 at 3:09 PM delete

sabo la ye...
dugaan dunia...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 27, 2011 at 9:30 PM delete

wah cik ezy, kalau hensem macam farid kamil, memang best ahh...hihi
shafiq... tgh bersabar ni..huhu mekasihh

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...