cantiknya blog korang...

malam ni rajin pulak nak blogwalking lama lama dari pukul 8 tadi. macam macam blog aku terjah. rasa macam wah...cantik gila blog korang. rasa jeles sangat sangat. rasa teruja pulak. hehe. blog yang cantik bagi aku, mempunyai susunan widget yang teratur, header yang klassik, tagline yang best, kemas, dan warna yang lembut. 


penting tak ada blog yang cantik? 

mana penting, blog cantik ke atau isi blog yang best? bagi aku, dua dua sama penting. contohnya kalau kita pergi rumah orang, kalau rumah tu cantik kemas teratur, kita mesti rasa tenang je duduk dalam rumah tu.


macam tu jugak blog. kalau kita masuk blog yang cantik macam blog yang aku terjah tadi, aku rasa tenang je. nak baca entry pun selesa. blog yang cantik, boleh bagi good impression tentang keseluruhan entry. buat orang rasa nak stop kejap, dan baca blog kita.


tapi kalau blog cantik, isi entry tak best, atau pun blog tak cantik tapi isi entry best, benda dua tu boleh diperbaiki. yang penting kalau adanya dua dua unsur ni, blog cantik vs isi entry yang best, mesti kita boleh berjaya dalam blogging kan? mesti ada reader yang setia nak baca blog kita.


aku? aku buta it. banyak lagi kena belajar. aku terjah blog sana blog sini. belajar tutorial. try and error dalam bermain dengan HTML. dan baca entry blogger yang hebat dalam penulisan. ah pendek kata, banyak lagi aku kena belajar. 


sebab tu pentingnya blogwalking. baru mata kita bukak luas luas yang blog orang lain sangat hebat dari blog kita sendiri. aite? ok bye! nak sambung blogwalking.
Previous
Next Post »

7 komen

Write komen
Azira rahman
AUTHOR
March 10, 2011 at 12:01 AM delete

betul2~
tapi saya pun buta it gak.......
huu~

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 10, 2011 at 12:36 AM delete

ngehx3....saya kan suke kan tgk akan tuan puyer bloger kan yg cantek.bhahhaahha....


psst terima kasih utk tagnye....:p

Reply
avatar
FadhDeela
AUTHOR
March 10, 2011 at 1:27 AM delete

betul2!! deela suka la font tajukk kat sidebar cik aish la cantekK!!

Meh singgah: Anda Stress!! Meh Baca nie!!

Reply
avatar
teyn teyn
AUTHOR
March 10, 2011 at 9:37 AM delete

blog aish pon cantek la.

teyn nk kna bljr ag la ..
blog ta mtg lgsg.. hehe ..

jom visit2 meyh!

Reply
avatar
March 13, 2011 at 6:03 PM delete

biar simple tapi best...

rajin ko blogwalking banyak2 eh....

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...