entry 18sx..abaikan ok.

cemekom tawan2..
gedik gile bagi salam macam tu. 
assalamualaikum kawan kawan. ha gitu caranya. 


nak kongsi kongsi cerita 18sx ni. sambil taip sambil blushing. ciee..! ade ah satu hari ni aku mimpi. aku jumpa sorang pakwe ensem ni ada ah muke die ala2 farid kamil gitu..oh abg farid ku sayang. muntah kejap. sila sila.
ok.sambung cerita.
brother ensem tu boleh pulak datang umah aku bawak rombongan minang cik kiah tauu. heh heh heh. gelak evil. aku apa lgi. ibarat mengantuk disorongkan bantal busuk. so aku pon terima.ahh..malu la. sambil mak tanya, "aish,sudi ke terima?" aish pun kata.."sudi mak." ahh malu lagi.langsir dapur koyak kene rentap.. biasa la macam orang dulu dulu...bila malu malu..pintal langsir.helo?
pastu kitorang pon kawen.haha
malam pertama... wah siap bold pakai dakwat merah .. tak tahann kauu!
pasal malam pertama tu takyah ah aku story kat sini. kang tak pasal pasal korang label aku gile seks pulak. apa ke jadahnya kan.
ok pastu kan..

pastuh aku terjage.....then???????
aku tengok jam kol 4 pagi...and aku senyum sorang. hah. mabuk pe. heaven la rasa. aku pun pejam mata balik. harap harap ada la sambung lagi mimpi best tuh. niat dah tak betul dah tu.

haha. aku mimpi kene kejar ngn rimau lak! hell ye.nak kenekan aku. shit gile! aku teros bgn pagi dengan dua mimpi yg berbeza. tapi aku suka mimpi yg malam pertama tuh! gatal okay.lempang pp ni kang!

ok tu je ceritanya. takde yang best pun. kan awal awal lagi aku suruh abaikan. takde cerita 18sx pun. tapi kan aku jadi pelik. adakah aku baru baligh? aku pompuan ok. ahhh ade je nak usik ai tau. tsk tsk.

Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
iryani
AUTHOR
March 22, 2011 at 6:58 PM delete

mimpi kedua tu kene kejar rimau ! huhu......len kali kalu dah start mimpi,x yah buka mata ! hehe haiishh,

Reply
avatar
ejulz
AUTHOR
March 22, 2011 at 7:47 PM delete

x sbr nak kawen la ni.. haHa

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 22, 2011 at 9:31 PM delete

rika : haha tau tkpe..gile jahat tau mimpi tu..ciss sungguh.
ejulz : takde la..lambat lagi arr.huhu

Reply
avatar
♥sophie♥
AUTHOR
March 22, 2011 at 9:46 PM delete

jodoh dah nk sampai kot ;p hehe

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
March 23, 2011 at 11:41 AM delete

keh3..
best giler mmpi..
nk jgk mmpi gtu..
haha..
gatai..

Reply
avatar
March 23, 2011 at 3:09 PM delete

ada org ckp kalu nk sambung mimpi pertama tu balik.. terbalikkan bantal dlu..baru sambung tido.. sejauh mana kebenarannye.. xtau la... hahaha....

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...