.

.

PRODUK PRODUK TUMBESARAN 'ITU'

Assalamualaikum pembuka bicara. 

izinkan aku bersopan santun sebelum menulis dengan lebih panjang dalam entry kali ni. tapi sebelum itu, aku nak nyatakan sekeras kerasnya entry ini bukan lah entry berbentuk tutorial ataupun apa juga bentuk promosi. sekadar mengulas isu yang dalam diam memang selalu diutarakan oleh gadis gadis di luar sana.

aku assume yang korang mesti dah dapat tangkap apa maksud 'itu' dalam tajuk entry aku kali ni. lebih lebih lagi tajuk aku berkenaan tumbesaran 'itu'. kalau korang tak faham, tak mengapa. sebab aku tahu korang memang mulia dan otak suci di bulan bulan puasa ni. 

sebenarnya mesti ramai gadis gadis, makcik makcik, selalu merungut sama ada dalam diam atau pun secara terang terangan, tentang masalah 'itu' yang tidak memenuhi citarasa. mereka jeles setiap kali melihat gadis gadis lain yang mempunyai 'itu' yang hampir perfect. 

maka dengan adanya rungutan dalam diam di kalangan perempuan perempuan ini, banyak kedai kedai jamu menjual macam macam produk untuk tumbesaran 'itu'. hehe. nak gelak kejap. muka mula merah sebab membicarakan isu ni. ok dah sambung citer. 


Photobucket

see? ini adalah sebahagian produk produk yang dipasarkan sekarang. sebenarnya ada banyak lagi. pam itu pam ini. tapi tak sampai hati nak letak gambar produk tu kerana terlalu daring bagi aku. cukup lah sekadar gambar di atas. hehe.

pendapat aku, kalau para isteri nak membaikpulih 'itu' dengan mencuba produk produk seperti ini, tak mengapa, tapi hati hati lah sebab sekarang, tak semua produk tu dijamin kualiti dan keselamatannya. takut nanti, tumbesaran tak seimbang la, sebelah kecik sebelah besar ke, kan..macam macam risiko kita kena pikir sekarang sebelum ambik apa apa juga jenis produk tumbesaran 'itu'.

yang gadis gadis belum berkahwin tak perlu nak mengada ngada cuba produk macam ni. kamu tu belum kahwin. ok? tapi kan yang menjadi kegelian hati aku ni, produk produk macam ni, kebanyakkan dijual di kedai jamu. dan macam yang aku pernah tulis sebelum ni, kedai jamu banyak dimonopoli oleh kaum lelaki. mesti malu kan nak beli kalau macam tu? 


contoh ni. ha..ada ke gadis gadis atau pun isteri isteri yang tiba tiba nak tanya.."abg cik, macam mana nak pakai? dijamin boleh besar ke?" takkan ada lah kan? so how? hehe. rumit rumit. dah lah. redho jelah dengan apa yang ada. 

p/s diharap entry kali ni tidak membatalkan puasa korang. hanya sekadar berkongsi isu yang selalu diutarakan oleh kita sekarang.
30 Komentar untuk "PRODUK PRODUK TUMBESARAN 'ITU'"

kehkehkeh..
ok la bersyukur dgn ape yg ade..
xnk kecikkn xnk besarkn..
haha..
tp agk malu la kalo nk tnye kat abg cik 2..
nt kawen sruh asben yg tnyekn agk2 boleh x?
wahaha

heee;))
tumbesaran?dah rasa skunk dah okey kot..satgi lagi besar ada ahh..hik3

ayat cik aish sopan santon sgt, x terbatalnya puasa. wahahaha..

betol2, syukur je ape yg ada.. :D

kekekeke. nasib baik x terbatal puasa saya.

tapi kenapa mereka tidak bersyukur dengan apa yg ada? bukankah masing2 punya kelebihan tersendiri. :)

sesungguhnya apa yg telah diberi kepada kita adalah yang paling ideal dan yang paling cantik.. :)

bersyukur dengan apa yang kita punya akan menjadikan kita wanita cantik..

hahahah ...

ntah2 abg cik tuh dah penah try kat diri sendiri .. haa kau, ternganga kau dgr nanti .. hahahaha

kalau tak, cam ne dia nak yakinkan pengguna benda tuh berkesan kan ..

wakakaka

macam2 zaman sekarang nyer produk...terima seadanya ape yang kita ada..

haha betul betul. skang ni mcm2 ade. kalau okey, takpe. ni ada yg bg effect bruk. ish ish ish

ok,saya tak paham sbb saya memang mulia dan otak suci....kahkahkah.....brsyukur ja dgn apa yg kita dpt... :-)

bg sy besar ke kecik ke perfect ke tak penting...
yg penting hati...hehehe..

(kenyataan jujur dan ikhlas..)

abg cik tu dh penah try kn kt bini @ gf dia kot & bksn. sb tu dia brni promo. he3. pe2pn Allah wat 'itu' bssuaian dgn fizikal smsa org ppuan. so, xlh smpi kena srg sakit tulang blkg dsbbkn nk mbwk 'itu' yg oversized. bsyukurlh....

@Anonymous

betul tu. kalau oversized, macam tak stabil lak kan. biarlah bersederhana saja. comle lote orang kata. LOL! apakah? -,-

hahaha.yeah..syukur je apa adanya.:)

@Ezy Chiaki haha tau tkpe..bersyukur la dgn apa yg ada..tu la mesej sebenar entry ni. muahaha

@laskar pelangi haha adess..tau tkpe..kang pamela takleh cr makan kang

@Marya Hana hehe..tu la..nak buat entry mcm ni ayat kene sopan santun. haha

@Mr.Thinker@Ali ntah la..tanya la kaum lelaki..lelaki kan deman tnggi. haha

@izfanora setuju..:) klu kt ubah, maknanya kt tak bersyukur dgn apa yg tuhan da bg

@iPaicamne la rupa abg cik lepas pakai produk ni. haha..cannot imagine!

@Unnaectely byk yg bg kesan buruk jgka masa pjg..

@Fazil Hamid hehe bertuah la klu dapat pasangan yg mcm tu..:)

@Mr.Thinker@Ali erk comel lote? ahhahahahaahah lawak seh

@Cik Aish

ahaha. mostly mmg demand kot. x pasti. terserah pada lelaki itu. saya hanya mementingkan kesederhanaan. kekeke. :p

@cik aish & @MrThinker.. laki2 ni xdeman mn pon. ala aku rs sesuai lh yg cm iwan dangdut penah nyanyi. yg SEDANG2 sj ma....

hahaha dah cukup bersyukur dah dengan apa yang ada.. ngeee...

dan skang kan bujang lagi.. nanti dah kawin taktau lah.. lalalala.. hahahah.

Back To Top