KUIH RAYA DAH SIAP! YEA!

Setelah bertungkus lumus, akhirnya siap jugak kuih untuk kawan kawan yang tempah. muahaha. penat tau. tapi takpe, mengenangkan permintaan kawan kawan yang order kuih ni haritu, aku berjaya jugak siapkan. tapi rasanya esok nak buat order untuk jiran pulak. haish.


Photobucket
cantik tak? ni namanya kuih HAZEL COOKIES. sebab biskutnya aish buat dari tepung hazel. so rasa hazel la. takkan rasa rose lak kan. T__T


Photobucket
ni baru satu dulang. ada lagi dulang dulang lain yang belum dicoklatkan. haish. toping dia ada coklat hitam dengan coklat putih. aish guna sudu je nak ukir ukir corak atas dia ni. :p


Photobucket
amcam? ada macam biskut famous amos tak? haha.


Photobucket
coklat hitam dia nampak kilat kan? haa ada la rahsianya. hihi


Photobucket
ok. masa untuk packaging! kena kemas kemas sebab bukan untuk makan sendiri. untuk kawan kawan yang order. kena la buat kemas kemas. :)

sok nak siapkan order untuk jiran pulak. kuih apa? tungguuu.. hehe.

Previous
Next Post »