.

.

ASYIK ASYIK TUKAR HEADER. KAU TAK JEMU KE?

yea. akhirnya kepuasan tercapai lepas menukar header buat kali ke doploh lapan. dah pasni takmo tukar lagi. tunggu la aku anak lapan sok baru aku tukar header lagi. sebab tukar header dengan kerap akan menyebabkan komplikasi yang serius.
  • menyebabkan reader tertanya tanya, salah rumah ke apa ni?
  • reader akan menyampah dengan kekerapan menukar header
  • kekonpiusan terjadi menyebabkan saraf reader untuk memolow blog terjejas.
  • ha aku bagi banyak banyak pun buat pe. bukan betul pun yang atas tu. haha

Photobucket
amacam? hek hek hek..dah la..aku tau la tak cantik pastu tak canggih macam korang. sobs. nangis lari tepi katil.

34 Komentar untuk "ASYIK ASYIK TUKAR HEADER. KAU TAK JEMU KE?"

eh comel laa.. doodle tu spe yg buat? comel n cantik ;D

erm.. kadang2 pembaharuan tu penting jugak... tukar2 selera..

comelnya!! doodle kak aish buat sendiri ke? bulu mata kemain. haha nape tak buat dia tengah makan coklat? lagi gempakkkkkk :D

cantik laa sape kata tak cantik? meh nak babap. ;p

header dah cantik. lalalala. sempena hari raya lah ni. kuikuikui.

@Miss Xyz =) haha ada insan yg buat doodle tu..ilang kempunan aish nak doodle. haha

@Shahazrin masalahnya aish selalu tukar header..haha tak terkira..

@.m y z. haha..bukan aish buat..org buat.. buat tgh mkn coklat? adesss..susah kot. ;p

@Tea Dno tea.. haha jgn la sampai nak babap..ades..batal posa t.

comelnyer karton perempuan tue.. ayu gitu.. ^____^

Tak pe lah..janji hapy..blog masing2 kan.. kih kih

cantik nyer , doodle tuh . Cik Aish buatkan sendiri ? huhuh ~

cm knl je nangis tpi tpi katil.hahaha

haha.. silap blog ker nie.. hehe..
ok per nak tuka2 header.. baru x boring kan.. :D

switt je header baru cik aish nih.. hehe

err. mana ada rasa menyampah. saya baca entri bkn header. :)

awww comelnya.............serius jeles plak tgk......hehehe

tukar2 header i xde masalah.. sbb i suke tengok perubahan demi perubahan.. sokong cik aish aje.. asalkan bukan tukar owner blog.. kehkeh.. :)

nice !

nape mesti tepi katil tp bukan tepi pintu ke tingkap ke .. nanti org luar rumah mesti takut nak masuk .. uhuhuhuh


suka lg header lama ..

wuhuu,salute cik aish,nice header dah :)

wah, dah maju dah blog dia.by the way, comel la header baru cik aish ;)

kire ok pe tkr header lg.wpn utk yg kali ke-28. tp nape aku tgk doodle nyer tembam sket ar? sb byk mkn cokelet ke? ... :-p

@Atiqah Sa'ahiry tu ah kan langsung tk sama ngn tuan blog haha

@Lyssa Faizureen haha..takla..org bermurah hati buatkan..aish tk pandai buat doodle..dodol pun tk lepas gak

@Abang Stalker haha tiru ayat abang stalker..pasni nk tukar la nangis tepi tingkap

@Dea hehe maceh dea!simple je ni..tujuan nk ringankan blog ahaha

@Marya Hana haha tuan blog takkan bertukar..klu bertukar mesti tak merapu lagi pasni blog ni. hehe

@iPai sbb tu nak tiru ayat abg stalker yg suka nangis tepi katil miahahaha..

ala ko ni..nape suka header lama? sbb ada muka aku ea? hahaha

@D'ya Marshmello takde la maju sgt dya..impian nak flash header lum tercapai.. :P

@Anonymous haha ye kot..eh doodle je ..tuannya slim lagi tau. haha

Back To Top