AKU BELI KAD RAYA SPECIAL! KORANG ADA KER?

Salam..
sekarang ni aku dah tak produktif macam dulu yang gila publish 4 ke 5 entry satu hari. sekarang nak publish satu entry pun macam berpeluh peluh. sebab kesuntukan masa. banyak kerja kerja yang kena disiapkan, dating, malam pergi terawih lagi, lepastu siang pulak macam mengantuk dan otak beku tak ada idea. 

so hope penjelasan aku ni dapat la meredakan kesangapan korang yang selalu kecewa sebab asyik hadap entry yang dah basi je dalam blog ni. ahaks.

korang still guna kad raya tak?  

dulu masa sekolah tangan ni gatal je nak beli kad raya. lepas tu lumba lumba dengan kawan kawan siapa paling banyak dapat kad raya. sekarang? nan hado. semua dah canggih. guna facebook sumenya. dah tak sweet dah. :p

last week aku ada beli kad raya. actually aku tak tahu nak hantar kat siapa pun. tapi just nak beli sebagai charity sebab kad kad ni dibuat oleh mereka yang menggunakan berus warna dengan mulut dan kaki. sangat bermutu tinggi kalau korang tengok. 

harga satu set yang aku beli ni harga dia RM35. satu set ada 8 keping. berbaloi la sebab memang cantik. sebenarnya walaupun agak mahal, tapi mana tahu pembelian kita ni dapat sedikit sebanyak menyara hidup dorang ni kan? so jom kita tengok kad kad yang aku beli ni. cantik gila..


so diingatkan lukisan pada kad raya aku ni bukan nye printed ye..tapi dilukis dan diwarnakan menggunakan berus dengan kaki dan mulut. 
 
Photobucket
Photobucket



PhotobucketPhotobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

teruja bila tengok dorang lukis kad raya..kita yang cukup kaki tangan pun tak boleh lukis cantik macam dorang lukis. tu la dia kan..bakat yang Allah bagi. walaupun dorang ni ada kekurangan, tapi dorang ada kelebihan yang takde kat kita. :) 

Previous
Next Post »