APA YANG MENARIK BILA GUNA FACEBOOK TIMELINE

Tags

cantik tak facebook timeline yang baru ni? kita boleh letak header! yea! dan aku ada penyakit yang rasanya ramai yang tahu. aku paling suka tukar header! ngee...


ramai yang kata layout yang baru serabut sebab ada dua column. so agak pening nak baca. betul tak? (blog pun kalau banyak column leh pening jugek hehe)


so untuk nampak lebih kemas and teratur macam yang asal..korang just buat macam ni je...klik kat gambar bintang tu tiap kali update status untuk minimize so dia akan jadi macam gambar kat bawah ni!



taraa..kemas kan? macam yang lama balik.. sebab ada satu column je.


tapi kan tapi kan korang..korang kena pikir masak masak nak tukar layout yang baru ni. sebab once korang dah tukar, korang tak boleh balik ke layout yang asal semula buat selama lamanya! 

dan satu keburukan facebook timeline ni..korang kena setup balik setting untuk privacy. lagik satu..ha ni penting..kalau korang jenis player ke, playboy ke playgirl ke, tayah la pakai facebook timeline ni. sebab semua status korang dari tahun tahun lepas, semua ada and orang boleh baca. hehe. kalau aku, aku tak kisah pun! bukan ada yang secret mana pun kan??
kalau korang nak tukar..boleh klik kat sini

so tepuk dada tanya selera. uhh ai lapar. nak makan. bye.






Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :