ENTRY YANG MALAS

Salam. 
ok sebelum aku membebel lagi panjang, aku nak bagitahu kat korang blog yang dimaksudkan dalam entry Cuba Teka Blog Siapa ni? blogger yang dimaksudkan adalah PENULIS SENJA. so korang boleh terjah blog dia ok.


haha ni je yang berjaya jawab dengan betol. eh dah macam pop kuiz lak aku rasa. takde hadiah tau. ni suka suka je. haha. ok sekarang aku nak tanya, header ni blog siapa? haha siapa dapat jawab aku bagi pakej percutian 3 hari dua malam di rumah masing masing.
Photobucket 

rindu pulak dekat header lama ni. rasa nak upgrade blog lagi la. boleh tak? rasa macam nak upgrade blog ni so that bila orang masuk rasa macam terliur nak makan coklat. haha. oklah. sekian je entry malas aku hari ni. memang betul betul malas ya rabbiii ya ampun!


P/S - tengah merajuk dengan Jabatan Pendidikan Negeri Sembilan. uwa. so sindrom merapu makin menjadi2. maaf maaf maaf

Previous
Next Post »