KUIH RAYA SPECIAL UNTUK PP EPAL!

Tags

Minta maaf la pada yang berpuasa. nak buat macam mana. hupdate aku kali ni asik pasal kuih raya je. hihi. semalam dah buat HAZEL COOKIES. hari ni buat kuih lain lak. special edition untuk PP Epal. malam raya nanti baru nak pergi umah bakal mertua hantarkan kuih ni. waaa bakal mertua! hamik kau. haks haks.


Photobucket
kali ni special edisen sikit. ni kuih ALMOND NESTUM. rasa dia macam rasa almond almond sikit pastu rasa ala ala nestum sikit. dalam dia ada kacang almond sebijik. ha amik kau sebijik aku letak! tak main la kerat kerat macam kuih beli tu!


Photobucket
amcam? terliur tak? ukiran coklat putih tu pun aku cuma guna sudu je. :p macam HAZEL COOKIES yang sebelum ni.


Photobucket
taraa..dah siap kuih untuk PP Epal. malam raya ai hantar pada you ye my darling. ok sila muntah jauh jauh. hehe. 


P/s - ramai pulak yang nak tambah order. haiyo.

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :