.

.

KUIH RAYA SPECIAL UNTUK PP EPAL!

Minta maaf la pada yang berpuasa. nak buat macam mana. hupdate aku kali ni asik pasal kuih raya je. hihi. semalam dah buat HAZEL COOKIES. hari ni buat kuih lain lak. special edition untuk PP Epal. malam raya nanti baru nak pergi umah bakal mertua hantarkan kuih ni. waaa bakal mertua! hamik kau. haks haks.


Photobucket
kali ni special edisen sikit. ni kuih ALMOND NESTUM. rasa dia macam rasa almond almond sikit pastu rasa ala ala nestum sikit. dalam dia ada kacang almond sebijik. ha amik kau sebijik aku letak! tak main la kerat kerat macam kuih beli tu!


Photobucket
amcam? terliur tak? ukiran coklat putih tu pun aku cuma guna sudu je. :p macam HAZEL COOKIES yang sebelum ni.


Photobucket
taraa..dah siap kuih untuk PP Epal. malam raya ai hantar pada you ye my darling. ok sila muntah jauh jauh. hehe. 


P/s - ramai pulak yang nak tambah order. haiyo.
22 Komentar untuk "KUIH RAYA SPECIAL UNTUK PP EPAL!"

da la cun,pndai bt kuih raya!gle kentang la awk ni..haha.kompem mak mertua syg ni. :D


to PP EPAL: jaga aish baik2,dia rajin,baik,senyuman menarik. :P dan plg penting pandai menjaga perut suami nti.haha

ala, nampak sedap jee! nak gak. kekeke. joke. raya ni saya datang rumah cik aish rasa kuih yg cik aish dah buat lar. :)

wahhh..sedap nampak! kang den nak dtg rayo mkn beskot raya buleh kooo?? :P

wahh pandai ek buat kuih.. nak sikit..

*ermm mcm penah nmpak la gmbar pegang kucing tu kat fb kwn sy..kih kih kih..cik aish ni friend ngan kwn sy rupanya..kih kih kih

cedapnya, terliur edenn..
kalau macam ni boleh la kiter beraya dekat rumah awakk..huhu

wah sedapnya ... nak !! hehe

cik aish, jangan amik serius sanagt k pasal gathering tuh .. nanti ada rezeki mesti leh jumpa .. jadi tunggu

takdir kan indah !!

amboi terliur dah saya tgk kuih awak ni cik aish oii, rasa semangat tiba-tiba pulak nak buat kuih raya :)

wohoo.. home made cookies.. this is best sis.. hahaha

taun depan la order, bleyh?? hehe ;b

wah berbakat jugak cik aish kite buat kuih raya... i men tunjok2 je.. :p

mst mak mertua terharu nnt.. kehkeh

@Abang Stalker huhu lebih lebih tau abang stalker kita ni..huhu..

biasa2 jela..masih lg dlm proses belajar pikat hati suami. wahahhaah

@Mr.Thinker@Ali hehe dtg la..seremban bukan jauh pun kan. ahaks

@iPaihurm tu la..tp rasa bersalah sgt sgt

@Dzarief Zuhdi hehe..thn dpn ? boleh boleh..order jgn tk order

@Marya Hana ala..tak sume aish pandai buat..masih belajar lg

@Cik Aish

yup! tak jauh lagi stakat ni. nanti kalau dah balik kedah, baru jauh. kekeke. :p

InsyaAllah. jika diberi kesempatan saya datang.

saya anggap cik aish jemput dah ni.

hahaha. :D

untuk tea takde ke? lalalaal..

selamat hari raya !!
hari untuk kita bersuka ria !
:)

Back To Top