3 BENDA YANG MENGANNOYINGKAN SAYA

Tags

Hai selamat berpuasa pada yang berpuasa! yang tak puasa, selamat hari raya aku ucapkan. tahniah sebab raya awal korang kan?pedas.

kali ni aku nak membebel pasal 3 benda yang telah mengannoyingkan aku. korang, aku tak tahu la kan. biasalah. ada je benda yang boleh buat kita rasa annoying. and jangan buat2 lupa orang pun boleh rasa annoying dengan kita. ops. pedas. tapi yang ni aku nak kongsi sikit la supaya gejala pengannoyingan ni tidak berleluasa. dikhuatiri blogger blogger akan muntah secara bertubi tubi. 

PERTAMA

Photobucket

Photobucket

Photobucket

actually gejala ni taklah annoying sangat bagi aku. aku still boleh maapkan sebab well..appreciate la sikit orang datang komen. sepatah pun takpelah walaupun lari topik kan? nak buat camne. mungkin entry yang agak panjang lebar pastu tak best lak tuh, tu pasal dorang komen seketul je. 



KEDUA

sindrom ni aku tengok makin lama makin berleluasa terutama di kawasan ping ping blog yang berhampiran. contohnya macam sahabat, blogger, gengblogger dan macam macam lagi lah kan kawasan yang boleh kita ping blog kita kan. gigih tau dorang ni letak link blog sendiri dekat situ. heh heh. kot ye pun nak promote blog sendiri, ping la macam biasa, blogwalking ke, ada gak pekdah nya.



KETIGA


aku hargai setiap komen yang korang bagi. tapi kalau sampai 10 entry kau bagi balik kat aku, memang tamak kau ni. haha. satu cukuplah sayang oi. jenuh aku nak baca. komen dah la seketul, pastu bagi link entry dia punya banyak. ades.



macam macam ragam la korang ni tau. rasa nak cubet cubet je. oklah bye.
p/s - WATAK DAN NAMA BLOG HANYA REKAAN SEMATA2. TAKDE KAITAN DENGAN JIRAN ATAU PUN SEDARA MARA BERHAMPIRAN OK

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :