.

.

Ni cerita pasal Si X, Si Y dengan Si Z...

tajuk nak panjang macam LRT. Nasiblah ye. Dah itu tebiat aku. T____T Sebelum nak pot pet lebih lanjut lagi pasal topik ni kan, apa kata kita layan ah dulu biskut tiger cicah air milo sambil layan video klip ni. 


ala. lagu lama je. tapi tak tahu la dengar banyak kali kat mp3 cap ayam aku ni hari hari pun stil tak jemu. pastu nak leleh leleh lak dengar apa kes lak kan? pada hal lagu je.ngaku jela kau ni memang cengeng. haks haks


Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali..

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu




manusia ni ada macam macam ragam dia. manusia kan? kucing pun ada macam macam peel nya kan? kalau buruk peelnye boleh gak ditendang tendang. kalau manusia? ha lu pikir la sendiri.



Si X 
"dulu saya selalu dikecewakan. perit rasanya. sebab tu sekarang sejak saya ada pasangan yang baik ni, saya terlalu sayangkan hubungan kami dan jaga dia sebaik baiknya. saya taknak dia rasa kecewa macam yang saya rasa dulu"
Cik Aish : Si X terlalu berhati hati dalam hubungan sebab dia taknak dikecewakan lagi.



Si Y
"dulu gua memang pernah kena tinggal dengan awek gua. bulsit rasanya. gua rasa perit menikam kalbu gak ahh. sebab tu gua sekarang hidup menjadi jadi dengan twisties. sana sini awek gua angkut. boring je gua tinggalkan ahh..biar dorang rasa perit macam gua dulu"
Cik Aish : Si Y seorang yang pernah dikecewakan menyebabkan dia jadi pendendam.


Si Z
"i tak pernah dikecewakan. dari dulu sampai sekarang we all bahagia. dan kalau boleh i taknak kecewakan dia dan i taknak dia kecewakan i. we understand each other.."
Cik Aish : tunggu saat dikecewakan. eh tak tak tak. em baguslah kalau tak pernah rasa dikecewakan.




see..?
macam macam ragam kan.
anda kategori si X ke Y ke Z?
tepuk dada tanya selera.














2 Komentar untuk "Ni cerita pasal Si X, Si Y dengan Si Z..."

kena tambah kategori ni wey..

sbb ade juga urg tue cinta kesampaian..ngeh ngeh ngeh.........

well,lagu agnes ni ok juga..:p

Hai Cik aish :)

em,more to golongan X rasanya.hee.
tp adat la kan dlm bercinta. cewah!

Back To Top