.

.

Paris Hilton converts to Islam

Cantik si Paris Hilton ni pakai tudung. Sejuk mata memandang. Baguslah kalau dia masuk Islam. Terbukak juga hati dia nak peluk Islam. Mesti lepas ni Paris Hilton dah tak berpeleseran lagi kat disco-disco. Mesti lepas ni Paris Hilton dah tak rakam lagi video seks dia dengan mana-mana lelaki. ops.




Nilah sumber akhbar yang siarkan berita ni. Tapi mintak maaf mintak ampun la ye. BODOH lah korang kalau korang percaya dengan benda ni. Sebab orang kafir ni memang tak akan berhenti dari terus menghina dan memperdaya umat Islam. Masyarakat kita pula bila nampak tajuk gempar je mulalah percaya. 




Kata pandai photoshop bagai. So korang mesti alert gambar ni hanya edit semata-semata.. Jangan la mudah percaya ye. Paris Hilton tetap Paris Hilton. Perempuan yang tak patut kita jadikan icon!!



Jom tengok pendapat ciKb3yLa lak!

Tag : gossip
1 Komentar untuk "Paris Hilton converts to Islam"

mmg comfem bodoh sape y pcaye.
hahaha.

neway,thnx =)

Back To Top