.

.

Tahun Baru Cina... raya raya raya!

Tadi makan besar tau dengan family. Kebetulan mak masak macam-macam lauk feveret. Thanks mak. Lepas makan ramai-ramai tu, terdetik pula rasa nak bakar mercun. Maklumlah mercun raya tahun lepas ada lagi. So kitorang pun bakar mercun. Walaupun perut masih kenyang tapi rasa macam eh bestnya malam ni. 


Ha apa kes cina yang raya, kitorang pula yang terasa happy nih? Mungkin sebab ramai dah start cuti. Jiran-jiran pun ramai yang tengah sambut kepulangan anak cucu kat rumah diorang. Rasa meriah tau. Lepas bakar mercun tadi, ada orang lain  pulak yang bakar. Nak lawan ke bang? Sila sila jangan malu-malu. Jap lagi ai follow. Hehe. 


Selamat Tahun Baru Cina kepada Ah Chong, Ah Pek, Ah Mey, dan macam-macam Ah lagi. Tahun arnab ni korang mesti kerja kuat laju macam arnab kan! Success!!


Ok bye!


Tag : raya
0 Komen untuk "Tahun Baru Cina... raya raya raya!"

Back To Top