.

.

Sheera Halimah Jongang kena sembur dengan penerbit?

Baru-baru ni pelakon Halimah Jongang dah buat penerbit marah. Ceee ceeerita ceritaa..

 

Sumber Utusan

PENERBIT syarikat A. Aida Productions Sdn. Bhd. tetap akan meneruskan hasrat menyaman pelakon utama drama terbitannya, Halimah Jongang, Sheera Iskandar. Biarpun mengetahui tindakannya itu pasti mengundang kesan untuk jangka masa panjang, tetapi A. Aida muktamad dengan keputusannya.

 


‘‘Belum pernah saya berjumpa dengan artis yang kurang ajar dan buat tindakan tak guna otak macam dia. Melanggar kontrak dengan menerima tawaran berlakon filem lain sehingga terganggu kesinambungan drama Halimah Jongang yang sepatut menjadi keutamaanya."

 
‘‘Saya terpaksa menanggung kesan atas kelakuannya itu. Saya rombak skrip keseluruhan drama dan cari props sesuai untuk wataknya itu terutama rambut palsu."

 
‘‘Saya tak faham mengapa dia tergamak memotong rambut pendek untuk filem tersebut, sedangkan dia tahu siri Halimah Jongang memerlukan banyak babak penggayaan rambut,’’ katanya penuh emosi pada pertemuan Rabu lalu.


...............

Gitulah ceritanya. Kalau tanya pendapat aku, aku tak berapa nak setuju la dengan A.Aida tu. Memang betul Sheera dah langgar kontrak. Tapi come on la..ni bukan isu besar. Bukan si Sheera tu buat pembedah plastik tukar wajah dia ke apa ke sampai tak boleh nak berlakon lagi dalam drama tu. Just potong rambut je. 


lawa jugak Halimah Jongang ni bila rambut pendek.


A.Aida kata Sheera menyusahkan dia sebab nak cari rambut palsu bagai. Come on..Mahal sangat ke rambut palsu tu sampai nak bersaman-saman ni? Siapa yang tak profesional sekarang ni? Please la...kenapa A.Aida nak marah-marah sampai macam ni sekali? Be profesional la..


Pasal isu kecik pun nak naik mahkamah. Senang cerita kan, stop kan ajelah drama jongang tu. Drama tu pun dengar-dengarnya dah melukakan banyak hati masyarakat di luar sana. Tak perlu sama sama Melayu nak cari rezeki, sampai bergaduh turun naik mahkamah!!
Tag : gossip, sinopsis
2 Komentar untuk "Sheera Halimah Jongang kena sembur dengan penerbit?"

maybe benda tu sume ade dalam kontrk,
so,tak bole nak salahkn a.aida jugak kot.
peace =) just pndapat.

maybe la kot...ntah la..tapi kesian jugak la sheera kene sembur tu..huhu

Back To Top