Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

gua kena tag wook!
salam semua..tadi aku kena tag dengan Pariparisakira untuk join contest ni. eh contest lagi? menang pun tak penah.sedey sedey..sob sob. takpe. kita berusaha!! T____T




Gambar yang dipertaruhkan adalah gambar saya dengan kawan kawan masa praktikal dulu. DULU ye. masa ni tengah bertatih lagi. gambar muda muda dulu la katakan. check it out!




kenapa saya sayang kawan kawan saya?
Sebab kami pernah bergaduh masam muka, kami pernah tak tegur dua tiga hari, kami pernah pujuk balik diri masing masing, kami pernah menangis sama sama, kami pernah ponteng kerja sama sama, kami pernah kena marah dengan mak masing masing sebab balik lambat, kami pernah peluk rapat rapat. dan kami pernah kata...

"we were born to be together"

sweet kan kite dulu? 



mangsa tag : selipar toilet, nelly, nuriz




Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
ezy.fia
AUTHOR
February 27, 2011 at 3:21 PM delete

gud luck!
arap kali ni menang..
yg pnting usahe lbh..
hee

Reply
avatar
♥sophie♥
AUTHOR
February 27, 2011 at 4:39 PM delete

haha,,sweet jew,,gudluck ! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
February 27, 2011 at 4:59 PM delete

@cik ezy : haha mekasih..
@sophie : sweet kan..hehe maceh. join jom.

Reply
avatar
February 28, 2011 at 8:53 AM delete

hmmm... (sambil mengangguk)
teringat kawan OE...
semua dah jauh2...
(n_n)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...