.

.

padan muka!

"lumrah perempuan itu hatinya lembut, perasaannya mudah tersentuh, airmata menjadi peneman jiwa...jangan dimarah perempuan yang menangis, jangan dipandang rendah pada airmata yang gugur...namun menangislah berpada-pada.."


ahh..sudahlah. buat apa sakitkan diri ingatkan lelaki tu? dia ego. terimalah hakikat ni. lelaki ego memang sukar untuk faham dan belajar untuk faham perasaan kita. 


padan muka..........
padan muka..........
padan muka..........


lepas ni hati-hati. dont's say yes if you don't know him yet. sebab kau deal dengan hati. dengan jiwa. dengan perasaan. dia lelaki. takkan faham perasaan kau. dan kau pemendam. suka perap, suka peram, suka pendam. jangan harap bila kau pendam, dia akan sedar perubahan emosi kau. dia ego. lelaki ego takkan peduli setiap celcius yang  berubah dalam emosi kita. dia tak tahu bila masa kita perlukan dia. dia tak tahu apa kita nak dari dia. dia tak tahu macam mana nak hargai kita. dia bukan je tak tahu. tapi taknak cuba untuk tahu. 


Aku? 
takkan bodohkan diri lagi. 
simpan dan tolak tepi semua angan-angan yang pernah aku impikan dulu.
punah.






kesat air mata
damn!
tak comel langsung nanges nanges ni. jom kita online YM. mana tahu leh borak dengan member lama. eh tau tak borak dengan dorang lagi bagus dari tunggu respon buah yang tak gugur? huhu

Tag : jiwa
3 Komentar untuk "padan muka!"

huhuhu,bun pulak yang sedih
em sabo ek.. :(

btl2... dlm proses cmnie la..

takpe...sabar tu separuh dr iman..:)

Back To Top