undefined feeling.. can i remove that?

aku biar je apa yang mereka nak buat kat hati ni. bila mereka tanya "kau okay?" "aku okay" cuba senyum. dan mereka percaya yang aku ok. misi berjaya. sometimes dis is just undefined feeling. perasaan yang aku tak pasti apa.


kadang-kadang bila kita pernah menjadikan mereka teman terbaik kita, kita selalu mengharapkan something yang paling best dari kawan-kawan biasa. so kita akan cepat rasa tersinggung. contoh macam ni.


"Erra berkawan baik dengan Farah, Shida dan Noni. Erra selalunya bertindak universal. Tapi Farah tak baik dengan Shida. Farah rapat dengan Noni dan Erra. Tapi Erra kecik hati sebab Farah kadang-kadang datang dari jauh semata mata untuk jumpa Noni je. Sedangkan Erra dianggap macam tak pernah wujud dalam friendship mereka. Noni pun macam take it easy."


tu contoh jelah okay. Bila kita dah sayang mereka, kita cepat sangat nak tersinggung. Sebab kita sayang mereka. macam tu lah lebih kurang.




 
So selalunya misi menyorokkan perasaan berjaya!
but i know the truth..
yang mereka sendiri tak tahu.
dan kadang-kadang taknak tahu.
atau cuba untuk taknak tahu.


hebat kan aku? 
cuma agak letih sikit lah nak sorok perasaan ni.
eh sok nak keluar lah jalan-jalan..
mana tahu terhibur sikit hati ni..
eleh macam tak biasa kuar jalan jalan dengan anak buah.
Senyum.


"Friendship... is not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything."

ok bye!

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...