.

.

Mimpi pakai skirt pendek jalan-jalan dengan Jue Aziz..Hot gitu.

Selamat pagi semua! Eh. Dah tengahari ye. Sejuk macam baru pukul 9.
Senyum. 
Sebenarnya malam tadi mata letih sangat. 
Bila baring, kepala pun denyut-denyut. 
Yaww..


Tidur punya tidur, sampai mimpi macam-macam! Seriuss weh aku pun tak tahu kenapa malam tadi banyak sangat manusia yang aku kenal masuk dalam mimpi baekk punya. Mula-mula mimpi ehem-ehem. Lepas tu, mimpi pakai skirt pendek paras paha sambil jalan-jalan dengan pelakon terkenal Jue Aziz. Ala yang gebu-gebu tu..Rasa macam hot gila jalan dengan JueAziz sebab orang dok phewit sana sini. Ketawa. Apa motif mimpi Jue Aziz aku pun tak pasti. Mimpi ni kadang-kadang memang seronok. Bila terjaga rasa macam rugi kan..Rasa macam nak sambung mimpi lagi. Hehe..


Jue Aziz ... cun kan dia?



Jue Aziz.... 
Aku tahu kenapa aku mimpi kau. Sebab hari tu aku cerita pasal pakaian Jue Aziz masa pergi Anugerah Skrin 2010 baru-baru ini. 
Yezaa..itu lah sebabnya!!
3 Komentar untuk "Mimpi pakai skirt pendek jalan-jalan dengan Jue Aziz..Hot gitu."

Hehe sebut sebut boleyh masuk mimpi pulakk :)

pagi tadi mmpi smapai nangis2.. bila nak cite dlm blog, dah tak tahu langsung aku mmpi pasal apa.. huhuhu...

harap2 boleh mimpi kawen dgn Jue Aziz lah ngehx3....

Back To Top