Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas.

Tags



ehem ehem. aku buat kontest, pastu aku join kontest. ha leh lak kan? takpe. saling bagi support apa salahnya. kan an an an. 


syarat-syarat yang tuan punye blog suruh aku buat..

1. warga negara MALAYSIA . of kos
2. semua jantina diterima female here
3. ada blog! takder blog .. ditolak ! adaa
4. follow blog aku kalau rajin..taknak tak mengapa. follow dah
5. tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin boley join done


Tarikh tutup :
30 mac 2011... itupun melebihi 100 orang penyertaan .


Hadiah :
WANG TUNAI berbentuk topup menanti anda !
 
saya nak tag mereka!
 
 

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :