Kenapa orang jeles tak tentu pasal bila awek Khairul Fahmi faymous?

Bila baca saje Berita Mingguan pada 2 Januari lepas, mengenai Teman Wanita Sasaran Peminat, lantas diri tersenyum sendirian. Mungkin sebelum ini kita semua tak kenal Khairul Fahmi Che Mat, malah tak kenal siapa Aimie Harmelia. Tapi selepas kemenangan dan prestasi permainan penjaga gol nombor satu tersebut, nama kedua-dua mereka terus meledak macam Volcano. 
Ketawa.


Dan ada segelintir manusia yang tidak bertanggungjawab dengan tanpa segan silu membuat akaun Facebook yang mengutuk diri Aimie Harmelia. Boleh klik untuk tumbesaran.






Dan saya tak pasti sama ada Fanpage ini masih ada lagi ke tak. Geleng kepala dibuatnya. Kenapa orang suka dengki dengan kejayaan dan kebahagiaan orang lain? Mereka tak ganggu hidup kau, kenapa kau nak ganggu hidup dia orang? Dorang ada susahkan kau ke? Atau kau ingat bila Khairul Fahmi break up dengan awek dia, Fahmi nak pergi kat kau ke? Orang macam ini pun ada. Sudah-sudahlah..Rimas dengan orang busuk hati macam ini. 


Kalau nak dipertikaikan tentang awek Fahmi yang selalu update blog dia (ini blog awek Fahmi) pasal boyfriend dia, biarlah. Dah itu blog dia. Kalau tak suka, jangan baca. Itu sahaja! Tapi apa yang nak dipertikaikan kalau dia sibuk mencanang tentang kejayaan boyfriend dia dalam blog tu? Kalau saya pun, saya akan bangga sambil kembang kempis hidung! Ketawa.


Kepada admin yang create Fanpage 'Saya Meluat Dengan Aimie Harmelia'.....
Segeralah pulang ke pangkal jalan. Janganlah kerana anda meluat dengan dia, anda nak canang kat satu dunia pula. Dan jangan sampai satu dunia tahu anda seorang yang busuk hati. Kesian. Eh sekian..

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :