.

.

Betul ke Sharifah Aini cucuk sana sini?

Okay. Rasanya malam tadi ramai yang tengok persembahan AJL sementara tunggu juri juri nak buat keputusan pemenang. Antaranya Dato Siti Nurhaliza, Ziana Zain dan Dato Sharifah Aini. Dan pasti ramai yang perasan tentang wajah terbaru dia malam tadi. Agak lain kan?





Betul. Nampak lain sangat Kak Pah malam tadi.
Cuba korang tengok gambar Kak Pah kat bawah ni.





Tapi apa yang nak dihairankan. Kebanyakan artis buat cucuk-cucuk sana sini. Macam Anita sarawak. Sampai naik pelik tengok muka dia. Kadang-kadang nampak menakutkan. Macam mana nak tahu orang tu buat pembedahan hidung? Senang je. Kita boleh tengok shape lubang hidung sebelum melakukan pembedahan agak luas dan bulat, tetapi selepas pembedahan, bentuk lubang hidung lebih ovalish. 


Macam yang kita tengok malam tadi. Lubang hidung Kak Pah nampak kecil, tersepit gitu..cantiklah. Tapi harap-harap jangan sampai memakan diri bila terlalu obses nak ubahsuai ciptaan Tuhan..
1 Komentar untuk "Betul ke Sharifah Aini cucuk sana sini?"

betul!!!!!!! kita pun perasan ketara sgt2..dagu dia pun nmpk pjg semcm..tp persembahan ziana zain ngan CT best!!

Back To Top