.

.

Lelaki diberkas rakam aksi wanita dalam tandas

KUCHING 10 Jan. - Kegiatan seorang lelaki merakam video wanita membuang air kecil di dalam tandas awam di sini, terbongkar apabila seorang mangsa warga Australia menyedari perbuatan itu lalu melaporkannya kepada polis.

 

Hai...macam-macam sekarang ni. Nak buang air kecil pun dah susah sekarang ni. Kena pandang kiri kanan atas bawah dulu. Sebab tu lah kalau nak buang air kecil..aku lagi rela tahan dari pergi tandas awam. Takutlah bila dengar berita-berita macam ni. 


Nak tahu selanjutnya pasal brother yang rakam ni, boleh terjah sini.
Tag : gossip
1 Komentar untuk "Lelaki diberkas rakam aksi wanita dalam tandas"

haih.. apa nak jadi.. x der privasi lngsung..

Back To Top