.

.

Kenapalah budak kecik ni comel sangat??

 Ini Mia Sara. Kenal kan? Dalam cerita Adamaya. Comel kan..rasa nak gigit je.




Ni adik mia sara. Ok itu tipu. Ni si kecik yang tengah mengomel kat rumah saya sekarang. Dia jahat. Dia curi tudung saya..Pun rasa nak gigit je.



Kenapa la dia orang ni comel sangat?
Ni mesti mak comel, bapak pun comel.
Yeke?
Tak semestinya.
Ketawa.
Kalau dapat anak yang comel macam ni, bahagianya~!
5 Komentar untuk "Kenapalah budak kecik ni comel sangat??"

mia sara tu mmg comey sgt!! deela pun jiran nie anak dia sbiji mcm mia sara..petah lak tu bcakap! geramnyer..

Jom singgah: Juara Lagu ke 25!

comel kan si mia sara tu kan? rase cm nk pinangkan dia untuk adik una je

mia sara mmg cuumeell tp harap2 bila dia dah besar nnt dia tak terpengaruh dgn dunia artis yg d luar batasan..kesian dia..

fadh : tu la kan..comel tgk dak2 ni..rasa nak geget je.hehe
teddy : adess..nak pinangkan? haha jauh angan2 tuh..chaiyok!
ema : tau tkpe..hrp2 da besar jgn la jd mcm fasha sandha..huhu..

mmg chumill..tapi klu nk ank chumill haruslah cri wife yg chumill ye tak? ngehx3..

Back To Top