STRESSKAH AKU?

apa itu stress? stress bermaksud tekanan yang hanya boleh dikawal dengan cara muhasabah diri dan berkomunikasi dengan otak sendiri. 

aku agak je tu. korang cari sendiri la maksud stresss dalam kamus dewan bahasa T___T


Photobucket

Semalam befday PP Epal. kitorang candle light dinner dekat Lake Club Putrajaya. aku tak sempat pun nak belikan hadiah untuk dia. sebab dalam kepala otak aku ni, aku nak buat kapel ring je. tapi kalau aku tak bawak jari dia, camne aku nak beli kan? sekali tak muat? maklum la..jari dia gemuk sikit. sesedap rasa mengumpat pakwe sendiri..haha

So semalam aku just beli befday kek je. brother cashier tu siap tanya aku nak berapa batang lilin..aku nak je jawab 27 leh? yelah umur dia kan dah 27..ulang balik..27 okay!! tua kan? haha..ngumpat lagi..bestnya. ala dia bukan tau pun. 

tapi aku just mintak lilin sebatang je. ala ala romantik gitu. pastu aku buat befday kad. biasa lah..aku memang suka bagi kad. sebab ucapan befday dekat msg atau pun post dekat wall facebook adalah sangat tak sama dengan ucapan befday dalam kad. hand written gitu..ouch.

so petang tadi aku tanya dia. dah baca ke kad yang aku buat tu? 

"tak bukak pun lagi."

ye. aku suka jawapan tu. awak ada satu hari dari malam tadi, sampai petang untuk baca. tapi awak tak sempat baca. walaupun awak berada di rumah seharian. ye. relate kan la tajuk entry aku dengan kisah yang sadis ni.

dear pp epal..
awak, saya tahu saya bagi kad je. bukan ipad. kalau ipad mesti awak eksaited kan kan kan..takpe lah awak. saya tak kisah. :)

:)





Previous
Next Post »