Suka Menjadi Silent Reader Dia

Selamat malam. 
Sudah makan malam kah belum? Jika belum jangan lupa makan. Kerana makan selepas jam 10 malam hanya mengundang buncit di perut. Taknak kan? 
Geleng kepala taknak. 
Senyum. Ah sudah melalut. 


Selesai membuka sebuah blog yang memang cukup saya kagum dengan corak penulisan beliau. Seorang lelaki yang berpewatakan agak menarik. Tapi itu bukan sebab utamanya. Penulisannya yang sarat dengan maklumat dan penyampaian yang cukup memberi kesan kepada saya yang membaca. Kagum.
 


Walaupun begitu saya tidak pernah komen atau menegur beliau sama ada di dalam blog atau pun di laman Mukabuku. Bagi saya, cukuplah hanya menjadi silent reader dan mengikuti perkembangan beliau dari jauh. Bukan apa, saya yakin beliau tidak sombong tetapi mungkin saya sendiri yang kurang yakin untuk berinteraksi dengan blogger itu. Senyum.  Enggang mana boleh terbang bersama pipit!


Mungkin perlu


Setelah mengikuti blog beliau barulah saya sedar betapa pentingnya menjadi penulis yang berupaya menyampaikan begitu banyak maklumat dan teguran membina serta nasihat yang boleh kita semua renungkan bersama. Ya. Sangat puas rasanya dapat memuaskan pembaca. Terima kasih kerana memuaskan diri saya selepas membaca blog anda! T____T


Kepada blogger yang masih baru seperti saya, marilah kita saratkan penulisan kita dengan segala macam informasi serta kurangkan mengata mengumpat dan mengeji sesiapa. Bukan apa, bukankah penulisan yang matang mempamerkan identiti kita sendiri? Saya juga masih merangkak untuk memperbaiki penulisan saya. Senyum. 



Bagi saya secara jujurnya, saya lebih suka menyampaikan pandangan, pengalaman, rencah kehidupan harian dan renungan untuk dikongsi bersama anda semua. Kekok rasanya saya untuk meminta sesiapa menjadi Follower Belog Cik Aish yang serba kekurangan ini. Walau bagaimanapun Alhamdulillah kepada rakan-rakan yang sudi menjadi Follower saya. Mungkin anda semua penyuntik semangat saya untuk menulis walaupun penulisan saya biasa-biasa saja. 
Berbalik kepada dia. Inilah yang saya belajar selama menjadi silent reader beliau. Juga Azam nombor dua saya. Erk. Terima kasih!



Cik Aish : menunggu dia update lagi dan lagi.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...