.

.

Bila lu lampi tahap siput..wa angkat kaki, lu jangan tanya nape!

Jangan tidak pedulikan isteri yang sedang merajuk atau berkecil hati. Buangkan ego, minta maaf jika suami bersalah dan pujuk dengan mesra. Mungkin apa yang berlaku hari ini suami akan kata “Udah-udah la merajuk tu, buruk beno gayanya udah tua-tua pon merajuk lagi”


Sekarang nak bercerita pasal lelaki. Ya. Kaum Adam. Kadang-kadang aku tak faham lelaki. Serius. Mereka ni spesis yang tak faham apa keinginan kaum perempuan. Bila perempuan merajuk..nak tahu apa alasan yang lelaki guna?
Janganlah merajuk. Abang bukan keluar dengan perempuan lain. Abang cuma tak reply msg ayang je. 


Ok. Sila ambil perhatian pada skrip di atas.
Wahai kaum lelaki. Tahu tak kenapa awek lu merajuk? 


Memang la lu tak keluar dengan perempuan lain. Sebab kalau wa tau lu keluar dengan perempuan lain, wa memang lama angkat kaki! Tapi lu tak reply msg wa! Tu maknanya lu da kureng bab-bab caring caring kat wa! Lu dah tak bagi perhatian lu pada wa! Wa mintak intan berlian dari lu ke? Wa tau lu tak mampu. Tapi wa mintak perhatian! Lu susah nak bagi kan?



Ehem. Skrip filem dR Rozmey terbaru ke? Tajuk? 
Hatiku Luka Siapa Yang Tahu.  
Sila booking tiket untuk elak kesesakan trafik!!


Tag : isu cinta
0 Komen untuk "Bila lu lampi tahap siput..wa angkat kaki, lu jangan tanya nape!"

Back To Top