Aku Suka Lelaki

Salam semua. 
Bagaimana persiapan nak pulang semula ke sekolah?
Persiapan nak mantap, persediaan rohani dan mental macam mana? 
Tersengih.


Ini adalah Orlando. Bekas teman lelaki saya. Erk.


Sebenarnya sejak kebelakangan ini bila belek-belek nuffnang, rasa nak tergelak bila ramai readers di luar sana yang search Aku Suka Lelaki dalam blog ni. Siapa agaknya readers tu? Kalau perempuan mungkin itu normal. Bagaimana kalau readers tu lelaki? Lelaki suka lelaki? Yewww... Blog ini bukan blog gay harap maklum. Ketawa.



Kalau diikutkan ramai sebenarnya kaum gay di luar sana. Tapi mungkin susah nak detect lelaki itu gay ke tak. Sebab mereka bukan nyah atau pondan atau sotong atau donat. Perwatakan mereka nampak cool dan macho. Mungkin boleh buat gadis-gadis tergila-gila dengan mereka. Dan gay ini sangat mementingkan penampilan. Kalah perempuan nyahhh! Dan mereka juga pembersih macam perempuan juga. 


Lagi kau orang nak tahu apa lagi pasal gay? Bagi aku, gay kebanyakannya pandai simpan rahsia mereka. Sampai kita sendiri tak sedar mereka ini gay. Oh ya. Teringat tentang video klip pengakuan si Azwan Ismail   yang mengaku dirinya adalah seorang gay. Mungkin dia ingat ini New York! Kalau kau orang berminat nak dengar pengakuan abang gay ini bolehlah klik kat sini.    Tapi brother ini tak hensem sangat la. hehehehehe


Malas sebenarnya nak kutuk atau nak mengumpat golongan ini. Mereka ada akal dan otak untuk berfikir mana halal mana haram.


Rasulullah s.a.w telah bersabda yang maksudnya : “Empat kalangan yang pada waktu pagi mereka dimurkai Allah dan pada waktu petangnya juga dimurkai Allah”. Abu Hurairah bertanya : “Siapa mereka wahai Rasulullah?” Jawab Baginda : “Orang lelaki yang berlagak seperti wanita, kaum wanita yang berlagak seperti lelaki. Orang yang bersetubuh dengan binatang dan orang yang melakukan hubungan sejenis”. (At-Tabrani dan al-Baihaqi)
 
 
 Dan untuk readers di luar yang sana yang dok search Aku Suka Lelaki dalam blog ini diingatkan sekali lagi, ini adalah blog gadis melayu terakhir. Tiada cerita menarik mengenai gay. Tapi kau orang nak juga cari jadi aku sediakan entry ini. Tataplah puas-puas nyahhh!


 Ketawa. Patutlah kaum lelaki ramai yang taknak pakai baju pink. Takut dilabel gay pula. Eh sweet apa?



Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
December 28, 2010 at 12:54 PM delete

saya suka baju pink! :)
tapi saya bukan gay!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 28, 2010 at 12:58 PM delete

ya ya...lelaki comel pakai bj pink..hehehe..look so sweett...

Reply
avatar
FadhDeela
AUTHOR
December 28, 2010 at 1:56 PM delete

baju pinkkk!!! deela suka tgk laki pakai bg pink!!! comeyyy n sweett sgttt...

Jom singgah: Perfume..ooohhh...Perfume

Reply
avatar
December 28, 2010 at 6:46 PM delete

alergik baju pink..terasa cm tk pakai pape...hahaha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 28, 2011 at 1:31 PM delete

hhaha sampai ke ctu kan ? y? body pink ea? hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...