Rahsia Tarikh Lahir Saya. Eh Macam Betul!

Tarikh Lahir pada 15, 20 & 26
 
"Jangan mengharapkan sifat romantis dari pasangan yang lahir pada tarikh ini. Dia tergolong dalam orang yang kurang serius, bersikap bodoh dalam menghadapi sesuatu. Namun begitu dia selalu bersikap penuh pengertian bila menghadapi sesuatu masalah. Dia sangat benci pada perkara-perkara yang berbau keributan terutama yang menimbulkan huru-hara. Dalam hal percintaan dia menuntut untuk lebih diberi perhatian tapi dia jarang mengambil berat pada pasangannya. Namun begitu sikapnya disenangi oleh kawan-kawan."

Nak tahu tarikh kau orang pula?




Tidak romantik
 
Ya. Saya memang tidak romantik. Rasa macam malu sangat lepas itu muka pun merah-merah kot. Romantik yang macam mana? Pandang ke matanya dan ucapkan I Love You.. Oh..itu bukan saya. Saya tidak akan buat macam tu. Saya memang tak romantik!  Tapi kalau sekali saya buat, mungkin boleh pengsan kot si dia. Ketawa. 


Kalau boleh nak buat macam ini. Say i love you jarak jauh. Erk.



Kurang serius dan bersikap bodoh


Kurang serius dan bersikap bodoh? Atau menjadi seorang yang bodoh? Ada beza tak? hehe. Mungkin pernah bertindak bodoh. Telan panadol banyak-banyak. Baling handphone atas jalanraya. Tumbuk dinding kuat-kuat. Bodohkan? Ah itu cerita lama. T____T


Tidak suka huru hara
 
Sangat tidak suka akan keadaan yang huru hara. Ya ini sangat tepat. Saya memang kurang gemar dengan suasana yang hiruk pikuk. Sebab itu saya lebih suka bersendirian di rumah. Paling lama saya berada di kampung atau di rumah saudara mara mungkin hanya 2jam sahaja. Tak tahan dengan suasana bising gamat. 



Menuntut lebih perhatian
 
Menuntut lebih perhatian dari pasangan? Ketawa. Semua orang nak lebih perhatian dari pasangan. Betul? Kalau saya tak inginkan perhatian itu bermakna saya ada pasang skandal. Tapi saya setia. Eh perasan. Senyum. Jarang mengambil berat pasangan itu saya tak tahu nak komen. Ada siapa-siapa yang nak tolong komen? Yang pernah jadi pasangan saya saja lah. 
Sengih.



Nota tapak kaki : 
1. Tiket sudah dibooking. Harap-harap trip kali ini akan berjalan lancar.
2. Kawan lama tiba-tiba hantar mesej ajak pergi clubbing. Ketawa. Tak mungkin jejak kaki ke sana.

Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
FadhDeela
AUTHOR
December 24, 2010 at 12:36 PM delete

hahahaha comey..nak try la deela punye lak!
cik aish kena romantikk tau br sweett hahahaha
tp msti geliiii kann?? :P

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 24, 2010 at 12:54 PM delete

haha...takde maknanya...takleh kot..mmg semulajadi dilahirkan tak romantik..kui2

Reply
avatar
miho amyra
AUTHOR
December 24, 2010 at 1:02 PM delete

ehh..same ngn Myra...=p
xrOmantik...
mCm bEtuL jugA LAh....huhu~

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...