CARA DAPATKAN MULTIVITAMIN VITALEA IRON SECARA PERCUMA

Assalamualaikum

 CARA DAPATKAN MULTIVITAMIN VITALEA IRON PERCUMA!

Bulan ni Shaklee buat special offer untuk sesiapa yang dah berniat nak daftar ahli, ini lah masanya paling sesuai dan terbaik! Sebab apa? Sebab kali ni sesiapa yang mendaftar sebagai ahli, akan menerima percuma Multivitamin Vitalea Iron!



KENAPA KORANG KENA REBUT PELUANG NI? 

Sebab Vitalea ni adalah sejenis multivitamin yang paling hebat! Vita-Lea ini dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Tidak seperti multivitamin sintetik lain di pasaran yang tidak sesuai diamalkan secara berterusan untuk jangka masa yang panjang, Vita-Lea amat sesuai dimakan pada setiap hari. 

BERAPA HARGA VITALEA IRON? 
Kalau korang tak daftar ahli harini, lepas tu teringin nak beli Vitalea tu jugak, harga sebotol Vitalea adalah RM94! Sikit lagi nak cecah RM100! Walaupun masih dalam lingkungan murah sebab Vitalea untuk penggunaan 2 ke 3 bulan, tapi kenapa kena keluar duit lebih sedangkan korang boleh dapatkanya secara percuma?! Ya. PERCUMA! Dengan hanya pendaftaran ahli korang dapat VITALEA PERCUMA!


BONUS UNTUK IBU MENGANDUNG!


TESTIMONI VITALEA

Vitalea ni antara vitamin yang aku makan masa mengandungkan Irine. Aku tak pernah makan Obimin yang klinik bekalkan sebab kuat pewarna. Warna pink tu memang menakutkan. Rasa macam telan pewarna je. Jadi, aku pilih Vitalea. Alhamdulillah, tekanan darah sentiasa normal. So ibu mengandung yang ada masalah HB rendah tu, masuklah ahli harini kerana korang akan terima vitamin ni PERCUMA!

CARA DAFTAR AHLI DAN TEBUS VITALEA PERCUMA?






Cara dia senang je. Korang cuma perlu contact aku dekat Facebook, Instag ke, atau pun direct call atau whatsap 0126716961. Mudah kan? Nanti aku terangkan lebih lanjut ye. Special untuk korang :) Bubye!

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...