Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu


Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


Di kala dia pergi meninggalkanku, Kau pujuk hatiku dengan kehadiran yang baru. Di kala yang baru itu kian melupakan aku, Kau pujuk hatiku dengan kehadiran yang lebih baru..
Apakah hikmah semua ini Ya Tuhanku?
Berikanlah aku petunjukMu..
Amin
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
yed
AUTHOR
September 20, 2010 at 9:05 AM delete

Kdg2 Allah sembunyikan matahari Dia dtg kn petir dan kilat.. kita tertanye2 kemane hilang nye matahari.. rupa2nye Allah memberikan kita pelangi..

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...