Vitamin C! hep hep horay!

Tags

Dulu masa belum kerja, bila melintas kedai Body Shop mesti jeling kat produk ni.
Dalam hati..bila nak rasa pakai...mahal.
Bukan la takde duit nak beli, tapi rasa macam banyak lagi barang penting yang kena diutamakan.
 Aku kan berjimat orangnya. hehe.


Tapi Alhamdulilah aku dapat beli jugak harini. 
Satu botol kecil ni harganya RM89. 
Untuk dipakai hanya selama 28 hari kerana satu botol mempunyai 28 kapsul. 
Sebab tu masa aku sekolah dulu, fikir 89 kali juga sebelum beli. 


VITAMIN C 
FACIAL RADIANCE CAPSULES from BODY SHOP 



Untuk mendapatkan kulit yang lembut dan lebih cerah serta bersih dari dalam. hehe. Dah macam duta produk la plak. Layak Ke? TAK!!!!! 

So malam ni nak start pakai. Yea! Kecantikan adalah hak milik setiap insan. Tetiba..!?

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :