.

.

Kelahiranmu, kehadiranmu, pernah membuat diri ini bahagia..Selamat Ulang Tahun!

5 September. Hari Jadi si dia. Hati tergerak untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi pada dia. Tanpa menahan gelodak hati ini, aku lantas mengambil handphone dan melontarkan sms ucapan hari jadi kepadanya. Dia reply. Tersenyum puas hati. Jari pantas menaip setiap huruf-huruf kecil di skrin handphone. Dari jam 11.30 kami berSMS sehinggalah ke detik jam 12 tengah malam. Pelik. Apabila tiba-tiba SMS ku tidak dibalas.




Dalam hati terlintas...tak pe lah. Mungkin dia sedang menelefon teman wanitanya. Maxis kan call free malam ni for the befday person bermula jam 12 malam ini.


Hati sedikit terluka. Tapi cepat-cepat pujuk hati. Aish, kisah kau dan dia sudah berlalu. Jika hari jadi nya pada tahun lepas kau menghadiahkan sebuah wallet kulit hasil duit tabung kau, berserta duit LOVE, dan kau menerima panggilan telefon dari dia selama berjam-jam (kerana free), tahun ini kau dapat wish dalam bentuk SMS dari kul 11.30 tadi hingga pukul 12, cukup la. kau nak apa lagi?


Yang penting kau wish. Walaupun detik 12 malam ni tidak sama seperti tahun lepas, tak mengapalah. Beri la dia peluang untuk menyambutnya dengan insan lain.



Selamat hari jadi ..F
Tag : jiwa
3 Komentar untuk "Kelahiranmu, kehadiranmu, pernah membuat diri ini bahagia..Selamat Ulang Tahun!"

gud,,cikgu yg stakat ni byk bersangka baek,,i hope cn b like u but berat ckit kot,,xp2,,ill try my bez,,,

erk..cedeyy.hmm..btw, epi besday kepada si dia jugak.

Back To Top