.

.

Shopping raya lebih bermakna dengan duit sendiri!




Tahun ini merupakan tahun pertama aku beraya dengan berstatuskan wanita berkerjaya..haks..
Maka ketiadaan duit raya amat lah dikesali.huhu benganggile

Bila dapat bershopping menggunakan duit sendiri, ianya lebih mendatangkan kepuasan maksima kepada diri aku.
 
KERANA? 

Tiada lagi halangan atau sekatan oleh mereka-mereka.

"Aish, tak boleh. Mahal"
"Aish, satu je cukup"
"Aish, pakai yang lama..jangan membazir"


Sekarang macam mane pula?

"Mak, boleh tak beli ini?"
"Boleh, duit kau."

"Mak, takpe ke beli baru? Yang lama macam mane?"
"Bukan selalu pun, beli saja la"


Haha..macam-macam ragam
Gitu lah kalau guna duit sendiri, tak kira la kau nak beli apa pun, Beli lah.
Dialu-alukan...

use your own money okay

anda pula bagaimana??
Tag : raya
1 Komentar untuk "Shopping raya lebih bermakna dengan duit sendiri!"

wah raye sakan lah cik aish kite ni erkk!

Back To Top