.

.

Raya khamis ke Jumaat??


ah sudah...jangan kau...raya Khamis? memang masak aku esok. Mana nak anyam ketupat, mana nak masak rendang.. 
cewah macam aku je yang buat semua tu. 
Mak yang masak. Cik aish tolong je. Mak anyam keputat ketupat, Cik aish isi beras.. hehe.


Dah tu harap-harap jangan la raya jatuh hari Khamis. Toilet pun aku belum sental lagi ni. 
Oh Power Root,I need you!


Sebut pasal Raya ni, di bazar sekarang mungkin manusia masih berpusu-pusu dan peniaga berlumba-lumba lelong sana sini.
Nak pergi ... 


So dah janji dengan kawan. Tapi dia kan jahat tau. Janji pukul 8.30. Sekarang dah nak pukul 11. Tak nampak batang hidung pun. Msg pun tak. Takde rasa bersalah..


Sampai hati kau buat aku begini..Kau jangan menyesal kalau aku reject kau! hoh? Perasan pulak aku ni..Dah la sepet, bukan kau yang reject dia..dia yang reject kau. oh kesian aku.




Mak........Raya Jumaat..pelis jangan dengar khabar angin!!!
Tag : raya
2 Komentar untuk "Raya khamis ke Jumaat??"

confirm jumaat...sebab malaysia selalunya follow kalander punya

Back To Top