.

.

Syurgamu Ramadhan drama Samarinda terbaik..

Datuk Halimatun telah berputus arang dengan Marlia. Anak sulungnya itu melarikan diri meninggalkannya pada malam akad nikad. Marlia memang tidak pernah rapat dengannya sejak dari kecil. Marlia suka melawan dan membantah. Datuk Halimatun tidak paham. Dia hanya mau yang terbaik untuk Marlia. Tapi Marlia lebih rela berkawin dengan seorang pendatang dari mengahwini seorang lelaki yang menjadi pilihan Limah. Memang tujuan Limah mengahwinkan Marlia dengan anak Datin Maimun untuk mengelakkan Marlia jatuh kedalam pelukkan orang mendatang. Tapi dia tidak mahu memaksa lagi apabila Marlia melarikan diri.-sumber Radius One Online.


Drama yang menarik sempena Ramadhan tahun ini. Rugi kalau tak tengok. Tapi dah terlambat sebab drama ni dah selesai tayangannya semalam.Episod akhir yang bikin aku leleh depan TV. tsk tsk. 


Drama ini bukan saja dilakonkan oleh pelakon-pelakon yang handal. Tapi jalan cerita dan skrip digarap dengan begitu baik dan meninggalkan kesan di hati penonton. Dialog yang mampu buat hati kita sentap dan ini salah satu dialog yang aku rasa tersentuh..


" Cinta itu hanyalah dipinjam kan oleh Allah. Dan jangan lah kamu terlalu sombong dan bongkak dengan cintamu pada manusia itu kerana ia akan diambil semula oleh Allah pada bila-bila masa"


Kredit pada pelakon baru yang menjadi hero drama ini iaitu Ungku Ismail Aziz. Lakonan sangat mantap dan handsome pula tu. hehe. Nak autograf....(bling-bling)


Sila klik untuk menonton drama ini.
Tag : raya
2 Komentar untuk "Syurgamu Ramadhan drama Samarinda terbaik.."

la, dh abis ke cite ne?? baru dpt ngk semlm,...huhu ade ulangan x??

aah da abis da...hehe rugi2..takpe..leh tgk kat website tv3 tu

Back To Top