.

.

NAK TAHU APA RAHSIA IBU HAMIL YANG SUKA BUAT AKTIVITI LASAK NI?

Nak tahu apa rahsia saya kekal cergas bertenaga masa mengandung dulu? 


Pernah tak korang dengar orang kata, ibu hamil ni cuma kuat makan dengan kuat tidur je. Makan untuk dua orang katanya.. Tapi sekarang aku rasa ibu hamil bukan setakat kuat makan dengan kuat tidur je tau! Tapi kuat berjalan dan kuat aktiviti lasak!


KAKI JALAN KAKI MERAYAP
Masa aku pregnantkan irine dulu, aku memang kuat berjalan. Tiap minggu, jalan sesaja. Sampai ke Kundasang sabah! Rasa macam eh aku ni mengandung ke tak sebenarnya? Ha sampai macam tu sekali. Ingat lagi masa aku tinggal dekat Shah Alam dulu, kalau aku cuti, aku selalu naik turun HQ Shaklee dekat Empire Subang tu siap angkut bertong tong ESP. Masa tu aku lagi suka walkin HQ untuk beli stok. Sebab nikmat borong stok berkoyan koyan tu sangat indah tak terungkap dengan kata kata. haha.

Ni bukan gambar masa pregnant ye. Hehe. Tapi irine lahir memang dia suka berjalan, kenan maknya yang kaki rayap dulu masa mengandung kot!


So bayangkan, masa pregnant, aku memang kuat berjalan dan selalu buat aktiviti lasak. Pelik jugak tapi apa nak dipelikkan, zaman sekarang, vitamin semua di hujung jari. Aku memang pengamal tegar vitamin Shaklee. Dari aku sebelum kahwin, sampai la mengandung, aku memang amalkan vitamin Shaklee.

VITAMIN APA YANG AKU AMALKAN MASA MENGANDUNG?

Kalau nak tahu lebih terperinci tentang vitamin yang bekalkan tenaga berpanjangan tu, boleh la baca balik entry lama aku dekat sini. SUPPLEMEN KETIKA HAMIL. Tapi aku cuma nak highlightkan, dalam banyak banyak vitamin tu, aku paling suka B Complex dan Ostematrix. B Complex tu akan tukarkan makanan yang kita makan dalam bentuk tenaga. Ostematrix pulak akan bekalkan keperluan kalsium yang cukup supaya badan aku tak lenguh lenguh dan sentiasa kuat untuk buat aktiviti lasak! Yeah!

Macam pelanggan yang sorang ni, dia pun sama, siap boleh panjat Candi Borobudur lagi! Kau hado? Hehe.





Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
0 Komen untuk "NAK TAHU APA RAHSIA IBU HAMIL YANG SUKA BUAT AKTIVITI LASAK NI?"

Back To Top