.

.

BETUL KE SERONOK CUCI BOTOL SUSU PAKAI PENCUCI ORGANIK NI?

Cuci botol susu anak anak tak ada la seronok mana pun. Lagi lagi kalau lepas kita cuci tu, bau susu basi tu still melekat lagi. Celah celah botol tu pun kadang kadang nampak je clear. Tapi bila perhati betul betul, ada je saki baki keledak susu yang tinggal! 

DILEMA BOTOL SUSU. CUCI SAMPAI BETUL BETUL BERSIH KE?
Kalau hantar anak pergi nursery..kadang2 kita tak nampak pun penjaga anak kita ni basuh botol susu tu dengan kadar segera atau pun biar beberapa jam sampai dah basi baru nak cuci botol tu. Sebab dorang pun bukan seronok pun cuci botol susu tu betul betul hehe. Lagi lagi bukan satu dua botol dia nak cuci. Banyak lagi botol kanak2 lain dorang nak sental.

Lepas tu kalau susu tu dah basi, rebus dengan air panas pun kadang kadang tak hilang baunya. Lepas tu pernah tak alami masalah cuci dengan sabun biasa, tapi botol susu anak kita stil berminyak.

Macam aku, aku suka basuh botol susu irine guna pencuci basic h ni sebab ianya organik dan non toxic yang merbahaya. Tak ada bau pun sabun ni sebab free chemical. (selalu kalau kita nak pilih sabun untuk cuci botol, kita mesti pilih yang wangi wangi kan!) Tapi Basic H ni aku perasan, dia jenis yang tak ada bau. Dan menanggalkan bau pulak tu! Selamat sangat untuk cuci botol susu. 

Selalunya aku akan cuci dan bilas..lepas tu isi air paip penuh penuh dalam botol tu dan titis sikit basic h ni dalam tu. Biar beberapa jam. 

-
-
-
-
-


Hasil dia memang puas hati. Botol jadi berkilat macam botol baru (sebenarnya botol tu sangat bersih lepas dicuci dengan pencuci organik ni sebab tu dia nampak macam botol baru!) Masa anak kecik ni la kebersihan kena jaga. Sebab dorang paling senang dijangkiti. Start with basic h ye. Dapatkan Basic H harini! Sebab aku memang seronok cuci botol susu Irine pakai pencuci oraganik ni. Korang pun mesti super duper seronok jugak! :D

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


0 Komen untuk "BETUL KE SERONOK CUCI BOTOL SUSU PAKAI PENCUCI ORGANIK NI?"

Back To Top