TIPS SUPAYA KITA KONSISTEN MAKAN SUPPLEMEN

Pernah tak makan supplemen ke jamu ke atau apa apa jela supaya nak nampak lagi cantik, lagi kurus, lagi putih. Tapi lepas berbulan bulan makan, habis beratus ringgit, tak jugak nampak hasil yang kita nak. Lepas tu mula la salahkN produk tu tak berkesan la..menyesal beli la itu ini la. Tahu tak apa salah satu sebabnya? TIDAK KONSISTEN     

                        macam saya... hehe

apa..ingat makan arini..esok lupa. Lusa makan tulat lupa..boleh berkesan ke supplemen tu dekat badan kita? Memang tak lah! Sebenarnya bukan kata korang..aku sendiri pun kadang kadang ada penyakit tak konsisten makan supplemen. Last last aku pikir, membazir je aku beli tapi orang lain dah gebus gebas aku berkerak lagi. Padahal dah habis beringgit ringgit. So lastly aku kena nekad untuk jadi lebih konsisten untuk makan supplemen.  

TIPS SUPAYA KITA KONSISTEN MAKAN SUPPLEMEN

Rutin setiap ahad..aku akan make sure supplemen case aku dah penuh diisi dengan supplemen untuk stok dari isnin sampai ahad depan. So mana mana aku pergi make sure supplemen case ni aku bawak masuk dalam handbag. Hehe. Senang je. Disiplin kan sikit diri tu..nak canrik tak..nak kurus tak..ha kena la konsisten makan supplemen. So pastikan kita ada supplemen case yang sesuai! untunglH customer aku sebab aku suka bagi dorang supplemen case. Cayang customer la katakan ewhh
























Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...