CARA ORDER SHAKLEE DENGAN CARA LEBIH MUDAH

CARA ORDER MELALUI SAYA :)

Selain order melalui online macam yang aku pernah share dalam post sebelum ni, korang jugak boleh order vitamin Shaklee melalui pengedar sah dan bertauliah seperti saya. hehe. Sebelum aku cerita lebih detail tentang cara order, ada satu story yang aku nak share dengan korang semua. Ini adalah berkenaan perang harga yang sememangnya isu besar di kalangan penjual Vitamin Shaklee. 

"Salam Kak Aish, berapa harga ESP?"
"Salam dear, harga dia RMsekian sekian"
"Takpelah Kak Aish, sebab officemate saya pun ahli. Dia jual RM5 lagi murah dari Kak Aish jual. So Saya beli dari dia jela ye"

Dan selepas beberapa hari korang nak tahu apa yang terjadi dengan sis tadi? 

"Kak Aish, boleh tak Kak Aish ajar saya macam mana jadual makan yang betul? Sebab saya tanya officemate saya, dia mintak saya google je cara yang betul"

Pengalaman ni adalah sesuatu yang kerap terjadi pada aku. Disebabkan officemate jual Shaklee, dan harga lebih murah (beza RM5 je pun), dia main beli je dari SID sebarangan. Lepas tu tak dapat apa apa guidance langsung dari si penjual! Ada ke patot? Disebabkan beza RM5 tadi, sis tu cuma dapat produk je. Tapi hasil lepas makan produk tu mungkin dia tak dapat sebab jadual makan salah dan tak sesuai dengan masalah dia. bak kata orang, makan memandai mandai tak tanya pada yang lebih tahu!
ILMU, TIPS, JADUAL MAKAN YANG BETUL
So aku nak tegaskan dekat sini, RM5 yang adik tadi elak nak bayar tu mungkin sebenarnya adalah harga yang patut dia bayar untuk terima guidance dengan ILMU, TIPS dan macam macam petua yang aku nak kongsi dengan customer aku. Dan pastinya, aku mungkin tak dapat guide adik tadi cara jadual makan yang betul sebab konsultasi aku hanya lah untuk customer ku sahaja. 
Bukan kedekut ilmu, tapi aku ni meniaga. Semestinya aku akan spend masa dan tenaga jari jari ni untuk reply wasap untuk jawab beribu pertanyaan tentang produk tu dengan mereka yang telah membeli malalui aku. 
So moral of the story, membeli biar la kena dengan harga, dan kena dengan layanan dan bimbingan yang betul. :)

CARA ORDER
Ok kita sambung part macam mana nak order melalui Cik Aish. 

1. SMS/Whatsap 0126716961 - beritahu produk apa yang korang nak beli atau terangkan masalah supaya aku boleh bantu untuk suggest kat korang mana yang sesuai ikut budget :)

2. Pembayaran ke : CIMB 04030079605522 atau MAYBANK 162272566506 atas nama ISMALIZA YAHYA

3. Hantar slip bayaran sebagai bukti. 

4. Kita akan pos selepas terima slip bayaran dan ambil masa 1 ke 2 hari waktu bekerja :)


Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Unknown
AUTHOR
August 7, 2015 at 10:00 PM delete

salam...nice entri...blogwalking here...

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...