UBAT UNTUK AYAH SAKIT LUTUT

Assalamualaikum

"Ubat sakit lutut apa yang paling berkesan untuk ayah?"


Pagi ni saya nak berkongsi berita gembira. Baru malam tadi saya hubungi ayah. Bertanya khabar. Yelah, memang saya selalu hubungi ayah. Tapi sebelum ni tak tanya pulak pasal hal ni. Saya tanya sama ada ayah masih konsisten ambil vivix setiap maklam sebeklum tidur atau tak. Sebab ayah saya ni jenis yang sangat liat nak ambil vitamin. Lagi pula ayah tahu harga vivix ni sedikit mahal. Ayah tak mahu vivix cepat habis sebab ayah takut menyusahkan saya untuk topup vivix dengan lebih cepat. Selalu saya pesan kepada ayah untuk mengambilnya secara konsisten. Bulan ini adalah bulan kedua saya supply vivix untuk mak ayah. Dan subhanallah ia telah menunjukkan hasil yang sangat memberansangkan. 

Untuk pengetahuan semua, ayah saya mempunya sakit lutut. Beliau juga mempunya penyakit darah tinggi. Ayah pernah kena mild stroke 4 tahun lepas kerana lupa ambil ubat selama 2 hari. Ayah masih kebas kebas di satu elah tubuhnya. Sehinggalah bulan lepas saya berikan vivix untuk mak dan ayah gunakan semasa berpuasa dan disambung untuk botol seterusnya pada bulan ni. 

APA PERUBAHAN YANG AYAH SAYA ALAMI?

Pada mulanya ayah hanya tahu vivix ni hanya untuk sakit lutut. Sebab ayah ni jenis liat sangat nak ambil vitamin lagi lagi yang mahal. Ni sebab ayah selalu mengadu sakit lutut kepada saya. Tapi tadi saya bagtahu ayah untuk konsisten ambil vivix sebab ia juga penawar untuk darah tinggi. Kemudian ayah cerita, "Ayah pergi buat checkup kat doktor. Bila di check, dapat result yang menggembirakan. Sebelum ni tekanan darah ayag tidak pernah 150/90. Biasanya 170/100 atau 160/100. 

Saya sangat gembira dengan result ni. Dan saya doakan agar ayah dan mak saya semkin sihat dan bahagia selamanya. Saya tak kisah nak topup vivix untuk mak ayah saya setiap bulan pun sebab walaupun mahal ia sangat berbaloi. 

KENAPA VIVIX BERKESAN?


Korang nak mak ayah korang SIHAT?
Nak mereka pulih dari SAKIT LUTUT?
Dapatkan sebotol VIVIX harini :)
KLIK ORDER NOW untuk details cara membuat order
NAK HARGA LAGI MURAH DARI BIASA? 
>>> Whatsap terus 0126716961 


http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...