.

.

BAGAIMANA NAK PULIHKAN KANSER SERVIKS TAHAP AWAL UNTUK ELAK DARI BUANG RAHIM?

Assalamualaikum

"Bagaimana nak pulihkan kanser serviks tahap awal?" 

Dengar perkataan kanser je dah ngeri. Apatah lagi bagi mereka yang mengalami. Ok. Kanser serviks ni lebih kurang sama dengan kanser rahim. Kalau tak dirawat, boleh sampai kena buang rahim dan wanita yang dibuang rahim memang tak boleh mengandung la :(

INI TESTIMONI ADIK IPAR

"Disember 2012, dia menjalani pembedahan buang tumor sebesar 13 cm seminggu sebelum akad nikah. Selepas seminggu nikah, dia dikhabarkan berita sedih bahawa tumor tersebut menjadi kanser tahap tiga. Dia consume VIVIX selama sebulan, kemudian hasil check up mendapati dia telah bebas daripada kanser. Bulan lepas dia dikhabarkan terdapat cyst sebesar 3.2cm di ovari kiri pula. Berkat consume GLA, cyst tersebut telah mengecut dan kini dia hamil 6minggu. Alhamdulillah"


Allah. Tak dapat bayangkan pengalaman Noor Azlina tentaqng adk ipar yang ada kanser serviks ni. Mesti rasa macam tak de harapan nak hidup normal macam wanita lain. Tapi yela, tak ada penyakit yang takde penawarnya kecuali MATI. Sebenarnya kanser ni penyakit yang dah mula meningkat sekarang. Orang sekeliling aku pun ada yang tengah berjuang antara hidup dan mati dek kerana kanser. 

RAWATAN KANSER SERVIKS
Rawatan untuk kanser serviks tahap empat hanya dapat dilakukan menerusi pembedahan pembuangan rahim termasuk tiub fallopio dan ovari. Untuk kanser tahap lanjut, pesakit dinasihatkan menjalani kemoterapi atau radioterapi bagi mengelak sel kanser merebak ke kawasan lain.
“Keadaan ini berbeza bagi mereka yang membuat pemeriksaan awal terutama wanita di bawah 30 tahun kerana pembedahan tidak perlu dilakukan. Kadar penyembuhan juga lebih cepat"   - http://makna.org.my/2014/12/kanser-rahim-mudah-dikesan/


KENAPA VIVIX BOLEH PULIHKAN KANSER SERVIKS?

Melalui pemerhatian aku sendiri, ada satu solution untuk wanita yang dah mula menampakkan tanda tanda penyakit kanser serviks ni. Jangan la tunggu lama lama sebab kanser ni sanngaat la bahaya. Sel kanser ni cepat betul membiak so kalau tunggu lama lama, khuatir yang tak diingini pulak jadi. Kita bukan nak halang kematian kalau dah tersurat ajal. Cuma kita juga tak boleh duduk diam tanpa berusaha dan berikhtiar kan? Jadi solution yang aku rasa antara yang terbaik adalah VIVIX. Dari anggur muscadine. Sebab vivix mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan menungjukkan ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. 

Korang takut dengar perkataan KANSER kan?
Dah start ada tanda tanda kanser serviks?
Jangan tunggu lama lama. Dapatkan sebotol VIVIX harini :)
KLIK ORDER NOW untuk details cara membuat order
NAK HARGA LAGI MURAH DARI BIASA? 
>>> Whatsap terus 0126716961  

http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html
Tag : kanser, vivix
0 Komen untuk "BAGAIMANA NAK PULIHKAN KANSER SERVIKS TAHAP AWAL UNTUK ELAK DARI BUANG RAHIM?"

Back To Top