AKTIVITI HARI MINGGU DENGAN WATSONS TENCEL FACIAL MASKS

Assalamualaikum

Apa pilihan facial mask korang? Ini cerita masa aku lepak cuci mata dalam Watson dan aku memang terjatuh hati dengan satu jenis facial mask ni. Tencel Facial mask ni buatan Korea. Sesuai untuk kulit Asia macam kita. Disebabkan nanti nak cuti lama duduk rumah, so haruslah aku nak beli facial mask ni sebagai salah satu aktiviti hari minggu aku. Nak belai belai la sikit muka ni. Kate dah masuk 3 series.. hehehe




Facial mask ni sangat mesra alam tau! Salah satu kandungan dia adalah Sodium Hyaluronate, satu satunya agen pelembab yang mengandungi Vitamin B5 untuk kulit jadi lembab dan lembut lepas gunakannya. Actually ada 5 jenis facial mask. 
  • Black Pearl Smoothing Facial Mask
  • Double HA Intense Moisturising Facial Mask
  • Brown Rice Brightening Facial Mask
  • Olive Nourishing Facial Mask
  • Ginseng Repairing Facial Mask
  • Apple Refining Facial Mask
So masa dekat Watson tu, ada promosi. Beli 5 dapat harga RM18 je. Kalau tak dekat RM20lebih jugak. So aku pun beli 5 terus. Sebab aku nak try kelima lima perisa tu. 

Facial mask pertama yang aku guna adalah Ginseng, untuk repairing. 


Hehe. Syok ohhh hari minggu duduk rumah, layan kulit. Belai belai. Sebab kalau hari kerja, memanjang stress je sampai kusam kulit kan. Lepas apply facial mask ni, terus rasa macam umur 25. hahahaha. Fefeeling remaja pulaks. Ohsem! 

Ok. Jom kita pergi jalan jalan! :)
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
ieyra h.
AUTHOR
January 3, 2016 at 4:09 AM delete

Mask korea dari Watsons ni tak pernah try lagi, but I like the one from Guardian, jenama Ponybrown. Best sangat2! Essence dia pun banyak, sampai boleh pakai 2 kali :D

Reply
avatar
January 3, 2016 at 9:29 AM delete

Dah lama tak ber mask bagai sebab tak tahu nak beli yang mana..aritu beli overngiht mask konon boleh bawak ke tido tapi alergic plak..terus tak pakai.

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...