SITI NURHALIZA KEGUGURAN DAN TIPS UNTUK WANITA YANG TRY TO CONCEIVE (TTC)

Assalamualaikum


Semalam on the way nak ke tempat kerja dengar Hot FM dok asyik putar lagu Siti Nurhaliza je. Ohh rupanya semalam 11haribulan, harijadi Siti Nurhaliza. Penyanyi yang baru keguguran ni kata, dia kalau boleh nak umumkan berita gembira tentang kehamilan dia pada 11Januari nanti. Tapi tak ada rezeki. Takpe Siti, Allah lebih tahu apa yang terbaik dan semua yang berlaku ada hikmahnya kan?  More

Cakap pasal Siti Nurhaliza keguguran, teringat kisah aku yang aku share dalam entry ni dulu.

JALUR KEDUA PREGNANCY TEST SAMAR SAMAR, HAMIL KE TAK NI?


Tapi lepas seminggu tengok double line tu, turun darah. Makanya, tak jadi la Irine nak dapat adik. Huhu. Allah dah aturkan yang terbaik untuk hambanya. Takpelah, mungkin belum rezeki aku lagi kan? Cuma aku akan tetap teruskan ikhtiar. Oh ye. Untuk wanita diluar sana yang sedang berusaha untuk mendapatkan anak, 

1. Memperbaiki Diet
2. Ambil Makanan Tambahan
3. Dapatkan Folik Asid Secukupnya Sekurang-Kurangnya 400 Mikrogram Sehari
4. Kekalkan Berat Badan Ideal

Dan why not korang semua cuba VIVIX. Oh ye kalau lah Siti Nurhaliza pun baca entry aku ni, nak aje aku suggest dia ambik VIVIX. Sebab VIVIX ni bantu tingkatkan potensi untuk hamil



Anggur Muscadine yang terdapat dalam VIVIX ni mempunya RESVERATROL yang tinggi antioksidan untuk KESUBURAN. Aku dulu teguk benda ni dalam sebulan, lepas tu positif hamil. hehe. Tapi yela mungkin lasak sangat, tak lekat pulak. Tapi apa pun aku yakin, Vivix ni dengan izin Allah, boleh jadi asbab untuk kehamilan korang yang tengah berusaha tu. Tak rugi pun try sebotol. Mana tahu lepas ni giliran anda pula. Untuk yang baru lepas keguguran pun sangat rekemen ambik VIVIX.

Ok Good Luck mommies!


http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...