MASKER VIVIX UNTUK WANITA TEPI DAPUR YANG NAK CANTIK MELETOP! HEE

 kredit master Nana Macarona

Sembang dengan makcik sebelah rumah. Memang tak masak dibuatnya. Mengadu kulit muka dia makin banyak umur makin kusam je. Katanya dah la tak bekerja, duduk rumah, dengan Tshirt buruk (istilah Tshirt duduk rumah) rambut tak sikat, dok bekejaran dengan anak yang tengah nakal amat. Hehe. Bila umur makin meningkat ni, kulit muka memang dah tak sama macam masa muda. Kedut maybe akan nampak sikit tepi tepi mata, whitehead melambak, dan paling tak best, KUSAM. Eh suami alert ke tak ek dengan perubahan muka kita ni? Haha

Masker yang ramai dah start cuba untuk mengatasi kulit kusam teramat. VIVIX. Vivix ni supplemen yang orang dok telan sesudu kecik sehari. Rasa anggur yang SEDAP buatkan pemilik vivix rasa macam sayang je nak tepek dekat kulit muka untuk dijadikan masker. Tapi kusam punya pasal, tepek jela kan? Jadi ramai la orang yang dah start ambil vivix sesudu sehari dan buat masker seminggu 2 kali. (eh banyak banyak kali kang cepat pulak habis kan?) 

KENAPA VIVIX BAGUS UNTUK KULIT MUKA YANG KUSAM?

Vivix : Vitamin Anti Penuaan Dari Shaklee

Hasil kajian yang menelan belanja sehingga beribu-ribu dolar, oh, sampai bilion rasanya, Shaklee telah menghasilkan satu formula ajaib, dari kajian 2006, dan terciptalah Vivix Shaklee. Memang best. Kenapa vivix ini sangat istimewa ? Korang boleh baca entry sebelum ini, tapi fakta di bawah memang hebat .
  • Manusia menjadi tua kerana 4 faktor, dan salah satunya ialah faktor DNA itu sendiri, makin lama, DNA makin rosak, ianya membuatkan kita makin tua. 3 faktor lain pula menyebabkan badan kita akan diserang pelbagai penyakit seperti sakit jantung, nyanyuk, sakit sendi, diabetes dan macam-macam lagi.
  • Salah satu jenis Polyphenol, yang dipanggil Resveratrol, memang sangat bagus, dalam ujian makmal membuktikan DNA lebih kuat dari kerosakan dengan mengamalkan resveratol. Orang yang ambil resveratol akan nampak lebih muda dan lebih sihat.
  • Bahan-bahan dalam Vivix ini semestinya sangat hebat, salah satunya tentulah Anggur muscadine, memang kita tahu Anggur adalah makanan yang berkhasiat yang telah disebut dalam Al-Quran.
TESTIMONI WANITA KULIT KUSAM SELEPAS MINUM VIVIX

Ops, testimoni 18SX. Bukan kulit muka je yang improve, kulit bahagian lain lain pun ada perubahan nihh! eh tak boleh jadi nih. haha. harus cuba weh!


CARA PEMBELIAN VIVIX UNTUK WANITA DAN LELAKI KULIT KUSAM

CARA 1

Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.
 
IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
April 8, 2016 at 6:39 PM delete

uiks terkejut cik en. ingt darah rupanya vivix.. hahahaha.

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...